کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %5
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        آرزوهای بزرگ

        رمان های جاویدان جهان
        0 (0)
        قیمت:
        290,000 تومان 275,500 تومان

        مشخصات کتاب آرزوهای بزرگ

        ناشر
        تعداد صفحات
        416 صفحه
        شابک
        9789643694937
        سال انتشار
        1398
        نوبت چاپ
        13
        قطع
        جیبی
        جلد
        گالینگور

        دربارۀ کتاب آرزوهای بزرگ

        داستان آرزوهای بزرگ از زبان پسر 7 ساله‌ای به نام «پیپ» روایت می‌شود و تا 35 سالگی او ادامه پیدا می‌کند. پیپ پسری است که با خواهر و شوهرخواهر آهنگرش زندگی می‌کند. آن‌ها زندگی محقر و فروتنانه‌ای را در کلبه‌ای روستایی می‌گذرانند.

        مدت زمانی می‌گذرد و زنی میانسال و ثروتمند به نام «خانم هاویشام» از پیپ می‌خواهد تا گاهی برای حرف زدن و همنشینی به او سر بزند. هاویشام زنی بداخلاق است که در عمارتی قدیمی، فرسوده و نامرتب، که در آن غم و اندوه گذشته موج می‌زند زندگی می‌کند. معشوقه‌ی خانم هاویشام در گذشته‌ و درست هنگام مراسم عروسی، او را ظالمانه ترک کرده است. به همین دلیل او از مردها متنفر است و می‌خواهد که از مردها انتقام بگیرد.

        خانم هاویشام دختر خوانده‌ای زیبا، اما مغرور و لجوج به نام «اِستِلا» را به سرپرستی گرفته است تا او را مثل خودش متنفر و کینه‌جو از مردان تربیت کند. پیپ بعد از مدتی رفت و آمد به این خانه دل‌بسته‌ی استلای مغرور می‌شود. اما درست از زمانی که دخترک او را به خاطر شرایط زندگی‌اش تحقیر می‌کند، پیپ آرزوهای بزرگی را در سر می‌پروارند و این آرزو رهایی از زندگی محقر روستایی و زندگی کردن مثل نجیب‌زادگان و اشرافیان است. از این لحظات داستان پیپ پی آرزوهای بزرگ خود می‌رود و با حوادث و اتفاقات و در نهایت پایانی عجیب مواجه می‌شود.

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر
        سایر آثار چارلز دیکنز

        کتاب‌های مرتبط با کتاب آرزوهای بزرگ