کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %5
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        دوست ترسناک من

        چگونه بر ترس از سگها، مارها، موشها، زنبورها، عنکبوتها و حیوانات دیگر غلبه کنیم
        قیمت:
        160,000 تومان 152,000 تومان

        مشخصات کتاب دوست ترسناک من

        تعداد صفحات
        136 صفحه
        شابک
        9786227044225
        سال انتشار
        1400
        نوبت چاپ
        1
        قطع
        رقعی
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب دوست ترسناک من

        اگر از ترس یک گربۀ خیابانی، مسیرتان را دورتر می‌کنید و یا هنگام نزدیک شدن یک زنبور چند متر آن طرف‌تر می‌پرید، باید بدانید که شما در دنیا تنها نیستید. ترس از حیوانات یا فوبیای حیوانات پدیده‌ای شایع و رایج است. اگر از مار می‌ترسید و در محیط زندگی‌تان ماری وجود ندارد، پس مشکلی ندارید، اما اگر در محیط زندگی و محل کار شما حیواناتی وجود دارد که ترس از آنها زندگی شما را آشفته کرده و حتی کابوس‌های وحشتناک می‌بینید، وقتش رسیده که فکری به حالش بکنید.
        این کتاب در هشت فصل به راه‌های درمان ترس از خزندگان؛ دوزیستان، سگ‌ها، ماهی‌ها، موش‌ها، حشرات موذی، حلزون و نرم‌تنان، حیوانات وحشی، کرم‌ها وعنکبوت‌‎ها می‌پردازد.

        فصل‌های 1 و 2 درمورد طبیعت فوبیای حیوانات و فرضیه‌هایی درخصوص چگونگی آغاز فوبیای حیوانات می‌پردازد. فصل‌های 3 و 4 به ارائۀ راهکارهایی برای آماده شدن برای درمان اختصاص داده شده است. فصل 5 به بررسی راهکارهای درمان از طریق مواجهه‌درمانی برای غلبه بر فوبیای حیوانات می‌پردازد. فصل 6 راهکارهای تغییر در تفکرات اضطرابی درمورد حیوانات را بررسی می‌کند و فصل 7 به شما کمک می‌کند که برنامه‌ای برای حفظ بهبودی خود با گذشت زمان داشته باشید. فصل 8 برای اعضای خانواده یا دوستانی نوشته شده است که کسی را می‌شناسد که فوبیای حیوانات دارد و شاید بخواهند در درمان آن فرد برای غلبه بر ترس سهیم باشند.

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر

        کتاب‌های مرتبط با کتاب دوست ترسناک من