کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %5
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        ستاره شناسی به زبان آدمیزاد

        قیمت:
        195,000 تومان 185,250 تومان

        مشخصات کتاب ستاره شناسی به زبان آدمیزاد

        تعداد صفحات
        440 صفحه
        شابک
        9789644083327
        سال انتشار
        1393
        نوبت چاپ
        1
        قطع
        وزیری
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب ستاره شناسی به زبان آدمیزاد

        آیا کلمۀ سیاه‌چاله را شنیده‌اید و می‌دانید «چیز عجیب‌وغریبی» است، اما جزیات دندان‌گیری هم از آن نمی‌دانید؟ آیا شنیده‌اید پلوتون دیگر سیاره نیست؟ می‌دانید چرا؟ این راهنمای جامع و فنی اما راحت‌خوان، هم جوابِ سال‌هایی از این دست را می‌دهد و هم شما را به سیر و سفری دل‌نشین در کیهان می‌برد تا به جز پاسخ‌ها، پرسش‌هایتان هم بیشتر شود. پس از خواندن این کتاب، با بسیاری از مقولات اخترشناسی آشنا خواهید شد؛ از چگونگی رصد ستاره‌های آسمان تا آغاز کیهان و ساختار جهان و تمدن‌های فرازمینی.

        این کتاب شامل است بر:

        – فهرست گروه‌های نجومی ایران در شهرهای مختلف، وبگاه‌های اینترنتی نجوم به زبان فارسی‌زبان، نشانی رصدخانه‌ها و مراکز مهم و جذاب از این دست، فروشگاه‌های ابزارها و کتاب‌های نجومی ایرانی، فهرستِ کتاب‌های نجومی مفید برای مطالعۀ بیشتر و …

        – تازه‌ترین یافته‌ها در علوم فضایی، نظیر وجود آب و یخ در ماه و مریخ، سیاره‌های فرا خورشیدی و شگفت‌انگیز، تنزل رتبۀ پلوتون از سیاره به سیارۀ کوتوله، یا حتا مسائلی تخصصی‌تر نظیر حل شدن راز نوترینوهای گم‌شدۀ خورشید.

        – فهرست‌ها و اشاره‌های متعدد به فناوری‌های روز، مانند معرفی نرم‌افزارهای ستاره‌شناسی ویژۀ رایانه‌ها و گوشی‌های هوشمند، معرفی شبکه‌های «علوم شهروندی» تا بدانید آماتورها و غیر دانشمندها هم چگونه کشف‌های علمی بزرگ می‌کنند و شما در این میان چه نقشی می‌توانید داشته باشید و غیره.

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر

        کتاب‌های مرتبط با کتاب ستاره شناسی به زبان آدمیزاد