کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %5
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        قباد شیوا از میان گفته ها و نوشته ها

        مجموعه یادداشت، نقد و گفتگو
        قیمت:
        190,000 تومان 180,500 تومان

        مشخصات کتاب قباد شیوا از میان گفته ها و نوشته ها

        تعداد صفحات
        300 صفحه
        شابک
        9786229785225
        سال انتشار
        1400
        نوبت چاپ
        1
        قطع
        وزیری
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب قباد شیوا از میان گفته ها و نوشته ها

        بیش از هشت دهه از زندگی پربار «قباد شیوا» این گرافیست نوآور ایرانی می‌گذرد. آوازه‌اش جهانی است و از گذر پر فراز و نشیب عمر او می‌توان سیمای طراح گرافیک صاحب سبکی را دید که هنرمندی خلاق و معلمی سخت‌کوش و اثرگذار است.

        دشوار است هنرمندی بتواند سالیان متمادی فعالیت حرفه‌ای مستمر داشته باشد، از خلال رویدادهای اجتماعی سهمگین به سلامت بگذرد، به چهره‌ای فرهنگی تبدیل شود و با حفظ انرژی بی‌پایان خود به آفرینش هنری ادامه دهد.

        از پس تجربه‌ سالیان و سفرهای بسیار، قباد شیوا توانسته است با خلق آثاری ماندگار به نوعی گرافیک شخصی با ویژگی‌های کاملا ایرانی دست یابد و آن را جهانی کند. او نماینده شایسته‌ای برای فرهنگ ایرانی است و از طریق گرافیک؛ هویت، باورها و داشته‌های تاریخی ایرانیان را در جامعه بین‌الملل معرفی کرده است.

        کتاب پیش‌رو مجموعه‌ای از مقالات، سخنرانی‌ها‌، یادداشت‌ها‌ و گفتگوها پیرامون زندگی، افکار و آثار قباد شیوا است. پیش از این، مجموعه آثار این گرافیست معاصر شامل پوسترها، طرح جلد کتاب‌ها و تصویرسازی برای مجلات، به اشکال مختلف چاپ و منتشر شده است.

        اکنون سعی کرده‌ایم تا گزیده مطالبی که در سال‌های اخیر در رسانه‌های مختلف درباره قباد شیوا، آثار و یا فعالیت‌های او منتشر شده است را یک‌جا گردآوری کنیم.

        کتاب قباد شیوا، از میان گفته‌ها و نوشته‌ها، دستمایه‌ای برای دانشجوبان گرافیک، علاقمندان و پژوهشگران هنر است تا بتوانند با مطالعه منظومه‌ای از مطالب گوناگون پیرامون زندگی و فعالیت‌های این چهره ماندگار، از زاویه‌ای متفاوت به شناخت دقیق‌تری از سیر تحول تاریخ گرافیک معاصر ایران و فراز و فرودهای آن دست یابند.

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر
        سایر آثار جمعی از نویسندگان

        کتاب‌های مرتبط با کتاب قباد شیوا از میان گفته ها و نوشته ها