کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %5
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        فرهنگ شیطان (فارسی- انگلیسی)

        دو زبانه
        0 (0)
        قیمت:
        180,000 تومان 171,000 تومان

        مشخصات کتاب فرهنگ شیطان (فارسی- انگلیسی)

        تعداد صفحات
        235 صفحه
        شابک
        9648637059
        سال انتشار
        1396
        نوبت چاپ
        1
        قطع
        رقعی
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب فرهنگ شیطان (فارسی- انگلیسی)

        اگر ما بتوانیم مدنیت خود را کنار بگذاریم و آنچه را که واقعا به آن می اندیشیم به زبان بیاوریم، جهان بسیار به آنچه در "فرهنگ شیطان" نوشته ی "آمبروز بیروس" به آن اشاره شده، شبیه خواهد بود. در این فرهنگ به موارد جالبی اشاره می شود؛ شخصی که وقتی می خواهید به حرفتان گوش کند زبان به سخن می گشاید، اصطلاحی برای خود دارد و شادی نیز به عنوان "احساس لذت بخش ناشی از مراقبه در غم دیگران" تعریف شده است. این کامل ترین و معتبرترین نسخه از شاهکار طنز "آمبروز بیروس" است که تاکنون منتشر شده است. نسخه ای که هم اکنون در دست شماست، در طول نود سال عمر خود جایگزین تمام نسخه های قبلی کتاب شده است.
        "فرهنگ شیطان" یک بمباران واقعی از کلمات تند و تهاجمی است که بیش از 1600 معنای شرورانه و بذله گویانه را از واژگانی که در روزمره استفاده می شود، ارائه می دهد. تعداد کمی از چیزها مقدس هستند و تعداد کمی از گزند طنز نویسنده ایمن هستند، زیرا "آمبروز بیروس" به همه چیز علاقه مند است و اجازه می دهد شکست ها و افراط های عمدی ما از زناشویی گرفته تا ابدیت نشان داده شود. این نسخه ی جدید بر اساس پژوهش های عمیق به نگارش درآمده و مجموعه ی پیش رو شامل تمام تعاریف طنزآمیز "آمبروز بیروس"، از جمله نوشته های قبلی جمع آوری نشده ، منتشر نشده و جایگزین شده است.
        "فرهنگ شیطان" نوشته ی "آمبروز بیروس" شاهکاری است که با بهترین آثار از طنزپردازانی مانند مارک تواین، هنری منکن و جیمز توربر در یک رده قرار گرفته است. طرفداران کمدی و دوستداران کلمات از خواندن این نسخه خشنود و خوشحال خواهند شد.

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر

        کتاب‌های مرتبط با کتاب فرهنگ شیطان (فارسی- انگلیسی)