کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %5
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        جادوی آسمانی

        هفت قانون مقدس فروغ مندی
        قیمت:
        55,000 تومان 52,250 تومان

        مشخصات کتاب جادوی آسمانی

        ناشر
        تعداد صفحات
        115 صفحه
        شابک
        9786227905038
        سال انتشار
        1401
        نوبت چاپ
        1
        قطع
        رقعی
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب جادوی آسمانی

        «همه» روح اعلا است! اما روح اعلا چیست؟ نمی توان به این سوال پاسخ داد، زیرا روح اعلا همه چیز است که قابل توضیح یا تعریف نیست. روح اعلا تنها نامی است که به بالاترین مفهوم ذهن زنده بی نهایت داده می شود. روح اعلا از درک ما فراتر است و ما از این اصطلاح به عنوان راهی برای تفکر یا صحبت در مورد «همه» استفاده می کنیم، با این حال اذعان می کنیم که نمی توانیم آن را به طور کامل درک کنیم. یا باید این کار را انجام دهیم یا اصلا به این موضوع فکر نکنیم.

        می باید اکنون ماهیت جهان را به طور کلی و در بخشهای آن در نظر بگیریم. جهان چیست؟ دیدیم که هیچ چیز خارج از «همه» وجود ندارد. پس آیا جهان «همه» است؟ نه، این نمی تواند باشد، زیرا جهان دائما در حال تغییر است و همانطور که در آخرین درس ما نیز بیان شد، از جهات دیگر نیز «همه» قابل مقایسه با جهان نیست.

        در ابتدا، ذهن انسان ممکن است استنباط کند که اگر جهان «همه» نباشد، باید هیچ باشد. اما این پاسخ رضایت بخشی نیست، زیرا ما از وجود جهان آگاه هستیم. پس اگر جهان نه «همه» باشد و نه هیچ، چه می تواند باشد؟ اجازه دهید این سوال را بررسی کنیم.

        اگر جهان هستی اصلا وجود داشته باشد، یا به نظر برسد که وجود دارد، باید مخلوق «همه» باشد. اما از آنجا که چیزی هرگز از هیچ به وجود نمی آید، «همه» از چه ماده ای برای خلق جهان استفاده کرده است؟ برخی از فلاسفه معتقدند «همه» جهان را از خود آفرید. اما «همه» نمی تواند خود را کم یا تقسیم کند تا به یک اتم یا موجود زمینی تبدیل شود. فیلسوفان دیگر به این نتیجه رسیده اند که آنها و «همه» یکسان هستند. آنها فریاد می زنند: «من خدا هستم!» اما این شبیه رگی است که اعلام می کند کل بدن انسان است!

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر