کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %5
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        زیاد ولی ناکافی

        قیمت:
        40,000 تومان 38,000 تومان

        مشخصات کتاب زیاد ولی ناکافی

        تعداد صفحات
        256 صفحه
        شابک
        9786006999920
        سال انتشار
        1399
        نوبت چاپ
        2
        قطع
        رقعی
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب زیاد ولی ناکافی

        مری ترامپ بیشتر دوران کودکی اش را در عمارت بزرگ نیاکان خود در شهر کوئینز، درست در قلب شهر نیویورک گذرانیده است. جایی که دونالد ترامپ و چهار خواهر و برادرش هم در آن بزرگ شدند. او کابوسی از آسیب ها، روابط مخرب و ترکیبی غم انگیز از نادیده انگاری و سو استفاده را در کتاب خیلی زیاد اما همیشه ناکافی وصف می کند. نویسنده اشاره می کند که چطور رویدادهای خاص و الگوهای عام خانواده همچون رابطه ی مخرب فرد ترامپ با دو پسر بزرگتر خود، فرد جونیور و دونالد، مردی آسیب دیده را به وجود آورد که هم اکنون کاخ سفید را اشغال کرده است.
        مری که تماشاچی اول تعطیلات خانوادگی بی شمار و تعاملات متعدد است، با زیرکی و شوخی طبعی غیرمنتظره ای به توصیف رویدادهای مخدوش گر و تاریک خانوادگی می پردازد. او همه چیز را با جزییات از جایگاه عمویش دونالد در مرکز توجه خانواده گرفته تا نحوه ی برخورد او با آلزایمری که پدرش را به زانو در می آورد، شرح داده است.
        بسیاری از متخصصان، روانشناسان و روزنامه نگاران به دنبال پرداختن و تجزیه تحلیل نقایص بسیار دونالد ترامپ هستند. اما مری هم در این زمینه تحصیل کرده و هم دیدگاه یک عضو نزدیک خانواده وآشنایی لازم برای آشکار کردن نقایص دونالد ترامپ و دیگر اعضای خانواده اش را داراست. تنها اوست که می تواند این حماسه ی تکان دهنده و خیره کننده را بازگو کند؛ نه فقط به خاطر اینکه دیدگاهی درونی به عنوان یک عضو خانواده را داراست، بلکه به این دلیل که او تنها عضو خانواده ی ترامپ است که حاضر است حقایق را درباره یکی از قدرتمندترین و بد عملکرد ترین خانواده های جهان به زبان بیاورد.

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر

        کتاب‌های مرتبط با کتاب زیاد ولی ناکافی