کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %5
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        ‏‫هشیاری در یک نگاه‬

        قیمت:
        100,000 تومان 95,000 تومان

        مشخصات کتاب ‏‫هشیاری در یک نگاه‬

        ناشر
        تعداد صفحات
        108 صفحه
        شابک
        9786226517539
        سال انتشار
        1401
        نوبت چاپ
        1
        قطع
        رقعی
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب ‏‫هشیاری در یک نگاه‬

        بخش نخست این کتاب که هشیاری در یک نگاه نام دارد، چکیده ای است از اثر پروفسر الن لنگر، استاد روانشناسی دانشگاه هاروارد که پیش از این با عنوان «هشیاری» از همین انتشارات منتشر شده است.

        بخش دوم که «ده مهارت زندگی که در مدرسه یاد نمی دهند» نام دارد ترجمه مقاله ای با نکات ارزشمند و کاربردی است که نزدیکی بسیاری به هشیاری دارد و به گونه ای تکمیل کننده آن است.

        قسمت نخست کتاب بر مفاهیم هشیاری و ناهشیاری تمرکز دارد. این بخش از هزینه ها و تبعاتی که ناهشیاری برای افراد به دنبال می آورد سخن می گوید، ریشه های ناهشیاری را نمایان می سازد و نشان می دهد که چطور می توان هشیاری را همنشین همه ی لحظات زندگی کرد و از مواهب آن بهره مند شد. این بخش دیدگاه مخاطب را نسبت به دنیا تغییر می دهد.

        بخش دوم کتاب به نگاه انسان به دنیا می پردازد. این که ما چگونه دنیا را از زاویه دید خود و بر اساس الگوهایی که در وجودمان شکل گرفته به تماشا می نشینیم و حوادث آن را بر اساس همین باورها تفسیر می کنیم. کتاب نشان می دهد که به عنوان انسان در درک و دریافت دنیا و متعلقاتش ممکن است به چه خطاهایی دچار شویم و چطور می توانیم با هشیاری و کسب مهارت های مورد نیاز زندگی، بر این خطاها که ناشی از باورهای خلق شده در ذهن مان هستند فائق آییم و موفقیت هایی ارزشمند را کسب کنیم.

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر

        کتاب‌های مرتبط با کتاب ‏‫هشیاری در یک نگاه‬