کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %5
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        حس خوب ریاضی 8

        هنر و چالش های ریاضی، تمرین روابط عددی با نقاشی
        قیمت:
        23,000 تومان 21,850 تومان

        مشخصات کتاب حس خوب ریاضی 8

        ناشر
        تعداد صفحات
        12 صفحه
        شابک
        9786222372583
        سال انتشار
        1401
        نوبت چاپ
        1
        قطع
        وزیری
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب حس خوب ریاضی 8

        ریاضی که ارتباط مستقیمی با منطق و هوش دارد برای بالا رفتن قوه ی تفکر بسیار مهم است و تلاش برای ایجاد تفکری منطقی در یادگیری و تحلیل مفاهیم پیچیده ی ریاضی در سنین کودکی که اشتیاق و آمادگی برای یادگیری را بالا ببرد، حائز اهمیت است. حس خوب ریاضی به دنبال آن است که کودکان در حالی که شگفتی های ریاضی را کشف و تجربه می کنند بازی کنند و سرگرم شوند. این مجموعه ۱۲ جلدی که با فعالیت ها معماها بازی ها و مارپیچ های هیجان انگیز تهیه و تنظیم شده است به کودکان کمک می کند مهارت های منطق ،شمارش هوش حافظه خلاقیت و ... را در خود توسعه دهند بدون آنکه بدانند در حال تمرین مباحث ریاضی هستند هر فعالیت با تکنیک های خلاقانه و کاربردی با مفاهیم متنوع و مهم ریاضی همراه شده است تا علاوه بر آموزش و تمرین غیر مستقیم حس لذت از ریاضی را به کودکان بچشاند.
        ریاضی و هنر
        در این کتاب فعالیت های ترکیبی از ریاضی و نقاشی و هنر وجود دارد که باعث فعالیت دو نیمکره ی راست و چپ مغز می شود این فعالیت ها راهی سرگرم کننده برای لذت بردن از ریاضی است. کودکان در این کتاب با به کارگیری خلاقیت های فردی با چالش های ریاضی مواجه می شوند و به طور
        غیر مستقیم مفاهیمی چون کاربرد اعداد در زندگی روزمره شمارش گسترش اعداد، عملیات های جمع و تفریق و ضرب و تقسیم و.... را تمرین می کنند.

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر

        کتاب‌های مرتبط با کتاب حس خوب ریاضی 8