کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %5
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        The 5 am club

        زبان اصلی (باشگاه پنج صبحی ها)
        0 (0)
        قیمت:
        250,000 تومان 237,500 تومان

        مشخصات کتاب The 5 am club

        تعداد صفحات
        298 صفحه
        شابک
        9786227859591
        سال انتشار
        1401
        نوبت چاپ
        1
        قطع
        رقعی
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب The 5 am club

        رابین شارما در کتاب باشگاه 5 صبحی ها ، داستان حیرت انگیز و شگفت انگیز دو انسان معمولی است که به دنبال بهره وری، رفاه و آرامش بیشتر در عصر حواس پرتی دیجیتالی و پیچیدگی های فراوان هستند که با فردی بسیار موفق و جذاب روبرو می شوند. این فرد آنها را به یک سفر شگفت انگیز به سراسر جهان می برد که به آنها کمک می کند به طور چشمگیری کسب و کار خود را ارتقا بخشند، و همچنین اثربخشی آنها را همراه با احساس آزادی شخصی بهبود می دهد.

        توضیح رابین شارما درباره کتاب : کلوب 5 صبح، بر اساس مفهوم و روشی است که برای بیش از بیست سال برای کارآفرینان برتر، مدیران ارشد شرکت های بسیار معروف، سوپراستارهای ورزشی، افراد برتر حوزه موسیقی، و اعضای سلطنتی تدریس می‎کنم. من این کتاب را در مدت بیش از چهار سال در ایتالیا، آفریقای جنوبی، کانادا، سوئیس، روسیه، برزیل و جزیره ی موری­تیوس نوشته ام. گاهی نوشته های این کتاب، خیلی راحت به ذهنم می‎آمدند و گاهی برای ادامه دادن کتاب، با سختی هایی روبرو می‎شدم. گاهی اوقات، می خواستم پرچم سفید را بالا ببرم و تسلیم شوم و گاهی این مسئولیت پذیری، من را به ادامه دادن تشویق می‎کرد.
        تمام تلاش خودم را در نگارش این کتاب کرده‎ام و خالصانه از تمام افرادی که در سراسر دنیا به من کمک کرده‎اند تا کتاب کلوب 5 صبح را تکمیل کنم، سپاسگزارم. و از صمیم قلب این کتاب را تقدیم شما می‎کنم. دنیا به قهرمانان بیش‎تری نیاز دارد و شما این قهرمان را در درون خودتان دارید. پس دیگر منتظر نمانیم و از همین امروز شروع کنیم.

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر
        سایر آثار رابین شارما

        کتاب‌های مرتبط با کتاب The 5 am club