کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        رک و راست بگم؟

        احوال ما زنان
        0 (0)
        ناموجود

        مشخصات کتاب رک و راست بگم؟

        ناشر
        تعداد صفحات
        384 صفحه
        شابک
        9786006605845
        سال انتشار
        1394
        نوبت چاپ
        1
        قطع
        رقعی
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب رک و راست بگم؟

        آسیه جوادی درباره کتاب «رک و راست بگم؟» گفت: این کتاب ادامه منطقی کتاب «رک و پوست‌کنده» است اما در کتاب جدید سعی کرده‌ام عمیق‌تر و پخته‌تر به مسایل مربوط به زنان بنگرم.
        آسیه جوادی (ناستین) در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) عنوان کرد: کتاب «رک و راست بگم؟» که به تازگی از سوی نشر آموت منتشر شده است، ادامه منطقی کتاب «رک و پوست کنده» به شمار می‌رود اما در این کتاب جدید سعی کرده‌ام عمیق‌تر و پخته‌تر به مسایل مربوط به زنان بنگرم.
        وی افزود: تنوع مضمونی کتاب «رک و راست بگم؟» از کتاب قبلی‌ام بیشتر است. به گمانم زن‌ها انسان‌هایی هستند که نسبت به مردان به شکلی جزئی‌نگرانه‌تر با مسایل ریز و درشت زندگی برخورد و برخی از جزئیات را که مردها نمی‌بینند بهتر درک می‌کنند. من در این کتاب سعی کرده‌ام به پشت صحنه حوادث زندگی بپردازم که همانا بررسی اندیشه و زندگی زنان ایرانی است.
        این نویسنده اضافه کرد: کتاب من خصوصیات زنان ایرانی را بهتر و بیشتر روشن می‌کند. پس از اقبال قابل توجهی که به کتاب «رک و پوست کنده» شد و به چاپ سوم رسید و طرفداران زیادی هم داشت ترغیب شدم که ادامه آن کتاب را بنویسم. این کتاب آن زمان‌ها در روزنامه‌ها منتشر می‌شد اما در هر حال پس از نوشتن این کتاب قصددارم به دغدغه اصلی‌ام یعنی قصه و قصه‌نویسی بپردازم.

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر

        کتاب‌های مرتبط با کتاب رک و راست بگم؟