کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %5
        این کتاب را خوانده‌ام.
        1
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        1

        ذهن استراتژیست

        تکنیک های کاربردی تفکر استراتژیک در سطح ملی، سازمانی و فردی
        قیمت:
        230,000 تومان 218,500 تومان

        مشخصات کتاب ذهن استراتژیست

        تعداد صفحات
        288 صفحه
        شابک
        9786007677506
        سال انتشار
        1398
        نوبت چاپ
        2
        قطع
        رقعی
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب ذهن استراتژیست

        همه‌ی ما در هر سطحی به تفکر استراتژیک نیاز داریم -چه سرباز باشیم یا سردار، خانه‌دار باشیم یا استاندار، رئیس مدرسه باشیم یا رئیس جمهور، دبیر انشا باشیم یادبیرکل سازمان ملل متحد. تفکراستراتژیک کمک می‌کند هوشمندانه اهداف حیاتی زندگی شخصی، سازمانی یا ملی خود را انتخاب کنیم و سپس با تمرکز پویا بر این اهداف، ابزارهای دستیابی به آنها را به کار بگیریم.

        تفکر استراتژیک نوعی مهارت ذهنی است که به شخص اجازه می‌دهد از بین هزاران متغیر، هوشمندانه متغیرهای استراتژیک را شناسایی کند و از بین ده‌ها گزینه، گزینه‌هایی را انتخاب کند که تأثیر اساسی در نتایج کلیدی عملکرد دارند. تفکر استراتژیک بیش از آنکه ذاتی باشد آموختنی است.

        مؤلفان کتاب «ذهن استراتژیست» تلاش کرده‌اند تا مفهوم تفکر استراتژیک را به اصول و تکنیک‌هایی تفکیک کنند که آموختنی و تکرارکردنی‏‌اند. به شکلی که بعد از خواندن این کتاب دیگر مفاهیم تفکر استراتژیک برای شما دشوار یا غیرقابل فهم نخواهد بود. کتاب ذهن استراتژیست یک آموزه‌ی اصلی دارد و آن اینکه باید با استفاده از پرسش‌های استراتژیک، ذهن خودرا به «استراتژیک» اندیشیدن عادت داد.

        از دیگر ویژگی‌های این کتاب، بیان مثال‌ها و تجربیات در سه سطح فردی، سازمانی، و ملی است که سبب می‌شوند افراد با جایگاه‌های مختلف در سطوح مختلف بتوانند از این کتاب بهره ببرند.

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر

        کتاب‌های مرتبط با کتاب ذهن استراتژیست