کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %5
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        ذهنیت موسس

        چگونه شرکتتان را مثل روز اول اداره کنید
        قیمت:
        164,000 تومان 155,800 تومان

        مشخصات کتاب ذهنیت موسس

        تعداد صفحات
        264 صفحه
        شابک
        9786007677803
        سال انتشار
        1398
        نوبت چاپ
        1
        قطع
        رقعی
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب ذهنیت موسس

        رؤیای همه‌ی شرکت‌های تازه تاسیس این است که روزی به سازمانی بزرگ و حرفه‌ای تبدیل شوند و سری توی سرها درآورند. اما همین شرکت‌های نوپا، در سفر پرماجرایشان برای بزرگ شدن، ذهنیت مؤسس را از دست می‌دهند و درنتیجه رشدشان متوقف می‌شود. دنیای کسب‌وکار پر است از سازمان‌هایی که زمانی پیشرو بازار به حساب می‌آمدند، ولی اکنون اثری از آن‌ها نیست.

        زمانی می‌رسد که وقتی از برخی از این مؤسسان سؤال شود که آیا اکنون حاضری در سازمانی که زمانی خودت تأسیس کردی استخدام شوی، پاسخ منفی می‌دهند. چه چیز باعث می‌شود کار شرکت‌ها به اینجا برسد؟ پاسخ در بحران‌های رشد است. اینکه چطور شرکتی قادر به کسب و حفظ رشد سودآور شود پرسشی اساسی است که پاسخ ساده‌ای برای آن وجود ندارد.

        زوک و آلن، که مشاورانی حرفه‌ای هستند، در کتاب «ذهنیت مؤسس» چالش‌های رشد و چگونگی مقابله با این چالش‌ها را توضیح داده‌اند. موضوع این کتاب رشد سودآور پایدار است.

        مخاطبان اصلی این کتاب استراتژیست‌ها، رؤسا و اعضای هیئت‌مدیره، مدیران عامل، و مدیران ارشد شرکت‌ها و همین‌طور کارآفرینان‌اند. این کتاب در گروه کتاب‌های مدیریت استراتژیک جای می‌گیرد، زیرا موضوع محوری آن پاسخ به این سؤال است که کسب‌وکارهایی که دوره‌ی راه‌اندازی را با موفقیت گذرانده‌اند چگونه قادر به حفظ رشد با کیفیت خواهند بود.

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر

        کتاب‌های مرتبط با کتاب ذهنیت موسس