کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        دشمن عزیز

        0 (0)
        ناموجود

        مشخصات کتاب دشمن عزیز

        تعداد صفحات
        252 صفحه
        شابک
        9789644171987
        سال انتشار
        1399
        نوبت چاپ
        10
        قطع
        رقعی
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب دشمن عزیز

        رمان دشمن عزیز نوشته‌ی جین وبستر که ادامه کتاب بابا لنگ دراز به حساب می‌رود در سال ۱۹۱۶ منتشر شد و محبوبیت زیادی نیز کسب کرد. این کتاب در قالب نامه‌های سالی برای چند نفر از دوستانش نوشته شده است. سالی رفیق صمیمی و هم‌اتاقی جودی ابوت، مدیریت پرورشگاهی را قبول می‌کند. او نامه‌هایی را برای جودی می‌نویسد و در آن‌ها از احساسات و سختی‌های کار در پرورشگاه می‌گوید.

        سالی در این نامه‌ها اتفاقاتی که در نوانخانه جان گریر می‌افتد را برای آنان تعریف می‌کند. پرورشگاهی که به درخواست جودی و همسرش جرویس پندلتون مدیریت آن را به سالی پیشنهاد دادند تا آن‌جا را سر و سامان بدهد. در این میان روابط سالی با پزشک پرورشگاه و هم‌چنین سیاستمداری ثروتمند باعث تجربه‌های جدیدی در زندگی سالی می‌شود. روابط پرفراز و نشیب با دکتر رابین مک ری، که به او دشمن عزیز می‌گوید و یک سیاستمدار ثروتمند به نام گوردون هالوک زندگی سالی را بسیار تحت تاثیر قرار می‌دهد.

        در کتاب دشمن عزیز، جین وبستر به خوبی پیشرفت یک زن را در طول داستان نشان می‌دهد و در پایان کتاب بعد از تمام شدن مشکلات سالی را به عنوان یک مدیر اجرایی توانمند معرفی کند. او این روند را در کتاب بابا لنگ دراز نیز درمورد رشد جودی ابوت به ما نشان داده است و در این سبک تبحر خاصی دارد.

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر
        سایر آثار جین وبستر

        کتاب‌های مرتبط با کتاب دشمن عزیز