کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        طرح بزرگ

        ناموجود

        مشخصات کتاب طرح بزرگ

        تعداد صفحات
        168 صفحه
        شابک
        9786006043012
        سال انتشار
        1399
        نوبت چاپ
        11
        قطع
        رقعی
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب طرح بزرگ

        کتاب طرح بزرگ اثر مشترک استیون هاوکینگ و لئوناردو ملودینو، به بررسی تاریخچه‌ دانش در مورد جهان می‌پردازد. این کتاب پاسخی برای سوالاتی دارد که از طریق کشفیات جدید و پیشرفت‌های نظری مطرح شده‌اند.

        این اثر بعد از انتشارش در آمریکا به یکی از کتاب‌های پرفروش سایت آمازون بدل شد و کمی بعد در انگلستان نیز در فهرست پرفروش‌ها قرار گرفت. طرح بزرگ را با ترجمه سارا ایزدیار و علی هادیان می‌خوانید.

        درباره کتاب طرح بزرگ

        هدف هاوکینگ و ملودینو از نوشتن کتاب طرح بزرگ پاسخ‌ دادن به پرسش‌هایی از این قبیل بوده است: جهان کی و چگونه به وجود آمده است؟، چگونه می‌توانیم به درک کاملی از جهانی که در آن زندگی می‌کنیم، برسیم؟، واقعیت بیرون از وجود ما به چه شکل است؟، چرا قوانین طبیعت طوری برنامه‌ریزی شده که اجازه می‌دهد موجوداتی مانند ما در آن وجود داشته باشند؟ و .. سوالاتی که همه ما در زندگی به آن فکر می‌کنیم ولی نمی‌توانیم پاسخ صحیحی برای آن پیدا کنیم. در گذشته فیلسوفان به این سوالات می‌پرداختند ولی امروزه دانشمندان و فیزیکدانان در تلاشند تا پاسخی برای این پرسش‌ها داشته باشند.

        پاسخ‌های این کتاب تصویر جدیدی از جهان و جایگاه ما در آن ارائه کرده که نه تنها با آنچه مدتها پیش تصور می‌کردیم بسیار متفاوت است، بلکه حتی تصویر یک یا دو دهه پیش را هم به چالش می‌کشد.

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر
        سایر آثار استیون هاوکینگ

        کتاب‌های مرتبط با کتاب طرح بزرگ