کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %5
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        دیکتاتورزاده‌ها

        دیکتاتورها چه جور فرزندانی پرورش می دهند؟
        قیمت:
        395,000 تومان 375,250 تومان

        مشخصات کتاب دیکتاتورزاده‌ها

        ناشر
        تعداد صفحات
        312 صفحه
        شابک
        9786002535627
        سال انتشار
        1399
        نوبت چاپ
        2
        قطع
        رقعی
        جلد
        گالینگور

        دربارۀ کتاب دیکتاتورزاده‌ها

        پسر یا دختر فردی سرکوبگر و قدرتمند بودن چه حسی دارد؟ فرزند هیولایی مثل استالین اگر باشی چه احساسی در دیگران ایجاد می‌کند؟ اگر نام پدرت را با ترور، بیداد و شرارت یاد کنند چه معنایی دارد؟

        جی نوردلینگر در کتاب حاضر تلاش کرده پاسخی برای این پرسش‌ها بیابد. او تعدادی از بدترین دیکتاتورها نظیر صدام، مائو، عیدی امین، هیتلر و … را انتخاب کرده و اگرچه به‌طور مستقیم درباره آنها سخن نگفته و فرزندانشان را سوژه اصلی قرار داده، اما کاراکتر پدران را هم تا حد زیادی برای مخاطب ترسیم کرده است.

        برخی از این فرزندان کاملا به پدرانشان وفادار هستند. آنها را تحسین می‌کنند، احترامشان می‌گذارند و می‌پرستندشان. بعضی دیگر آنها را موفق ارزیابی می‌کنند و تعدادی هم تردیدهایی دارند. از میان این فرزندان، تعدادی به مخالف وحتی خائن تبدیل شده‌اند. برخی از دختران با تجربه قتل همسرشان توسط پدرِ دیکتاتور مواجه‌اند و در مجموع بیشترشان با تلخی‌های ناشی از جنگ، زندان و تبعید دست و پنجه نرم کرده‌اند.

        اگر شما جای فرزند دیکتاتوری بدنام بودید که در کشورتان حکمرانی می‌کند چه می‌کردید؟ برای پیدا کردن پاسخ پرسش‌هایی از این دست، خواندن «دیکتاتورزاده‌ها» را از دست ندهید. هر صفحۀ این کتاب شما را به درون یک تراژدی، درام و یا حتی کمدی پرتاب می‌کند. کتاب حاضر به شما می‌گوید فرزند دیکتاتور بودن یعنی چه.

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر

        کتاب‌های مرتبط با کتاب دیکتاتورزاده‌ها