کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %5
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        بهاریه

        0 (0)
        قیمت:
        5,000 تومان 4,750 تومان

        مشخصات کتاب بهاریه

        تعداد صفحات
        120 صفحه
        شابک
        9786005270136
        سال انتشار
        1388
        نوبت چاپ
        1
        قطع
        خشتی
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب بهاریه

        این کتاب خاطرات و بهاریه های این شاعر در طول سال های مختلف است که به گفته ی او در نشریاتی چون: دنیای سخن، گزارش فیلم و مجله ی فیلم درباره ی بهار و خاطرات بهار نوشته است و بعد از سال ها آن ها را گردآوری کرده است.
        یک کتاب لطیف و شاعرانه برای وقتهایی که خیلی خوشحالیم، خیلی ناراحتیم، یا چیزی بیشتر از زندگی روزمره میخواهیم به دادمان می رسد. میخواهیم به سراغ یک کتاب زیبا از احمدرضا برویم که می تواند حالمان را بهاری کند. کتاب “بهاریه” نوشته احمدرضا احمدی است که در آن دلنوشته های این نویسنده از سال های قدیم تا اخیر یکجا جمع شده اند.
        در کتاب بهاریه، احمدرضا احمدی از دوران کودکی خود، زندگی شخصی اش و اتفاقاتی که حول شعرها و نوشته هایش می افتد برایمان صحبت می کند. گاهی اوقتا فکر می کند کتاب داستان یا کتاب شعری را دارید می خوانید، و گاهی اوقات هم فکر می کنید دارید زندگینامه یک نویسنده مطرح را می خوانید. کتاب بهاریه کتاب سبک و مختصری است که طراحی جلد، طراحی صفحه و رنگ بندی فوق العاده شادی دارد. اگر به دنبال یک کتاب سبک و لطیف با دیدی شاعرانه به دنیا هستید، باید بدانید کتابهای احمدرضا احمدی از بایدها دنیای شعر معاصر ایرانی هستند.

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر
        سایر آثار احمدرضا احمدی

        کتاب‌های مرتبط با کتاب بهاریه