کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        واقعیت هولناک: داستان‌های اسرارآمیز

        0 (0)
        ناموجود

        مشخصات کتاب واقعیت هولناک: داستان‌های اسرارآمیز

        تعداد صفحات
        156 صفحه
        شابک
        9789643497873
        سال انتشار
        1393
        نوبت چاپ
        3
        قطع
        رقعی
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب واقعیت هولناک: داستان‌های اسرارآمیز

        داستان‌های اسرارآمیز نوشته تری دیری و ترجمه محمد قصاع در ژانر وحشت منتشر شده است. داستان‌های اسرارآمیز کتابی از مجموعه هشت جلدی واقعیت هولناک است.

        واقعیت هولناک مجموعه‌ای هیجان‌انگیز از واقعیت‌هایی که در گوشه و کنار جهان رخ داده‌اند. واقعیت‌هایی که بسیاری از ما تاکنون از آنها آگاه نبوده‌ایم. از آنجایی که داستان‌های این مجموعه از روی واقعیات نوشته شده‌اند، بیشتر همچون کتاب‌های آموزشی قرار دارند تا ادبیات داستانی.هر فصل از این کتاب‌ها روایتگر ماجرایی مستقل است و در پایان فصل، حقایقی در ارتباط با موضوع موردنظر ارایه می‌شود. گاهی این حقایق شامل واقعه‌هایی است که در این باره اتفاق افتاده و گاه مربوط به مطالب علمی، آمار و.. است.

        تری دیری نویسنده‌ی انگلیسی داستان‌های کودکان و نوجوانان است که جایزه‌ی بهترین نویسنده‌ی آثار غیر داستانی قرن در بریتانیا دریافت کرده است. تاکنون بیش از ۲۵ میلیون نسخه از آثار او در سراسر جهان منتشر و به بیش از چهل زبان ترجمه شده‌است.

        تری دیری نویسنده‌ی این مجموعه در مقدمه این کتاب نوشته است:

        «همه، داستان‌های خوب، هیجان‌انگیز و ترسناک را دوست دارند اما آیا به راستی چنین چیزهای ترسناکی در دنیا وجود دارند؟ به بعضی داستان‌های این کتاب نگاه کنید- داستانهایی که بعضی مردم در بعضی زمان‌ها سوگند خورده‌اند که راست است. سپس به تعدادی از حقایق مربوط به آن داستان‌ها توجه کنید و بعد سعی کنید تصمیم بگیرید؛ راست یا دروغ؟ جعل یا اشتباه؟»
        او در مقدمه‌ی هر کتاب، سوال‌های مختلفی از خواننده می‌پرسد و آنان را به فکر می‌اندازد و پس از آن شروع به روایت مستندی از واقعه‌ای می‌کند و در پایان دوباره همان سوال را از مخاطب می‌پرسد.

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر
        سایر آثار تری دیری

        کتاب‌های مرتبط با کتاب واقعیت هولناک: داستان‌های اسرارآمیز