کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %5
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        1

        غزلیات شمس تبریزی

        ادبیات ایران از دیروز تا امروز
        0 (0)
        قیمت:
        87,000 تومان 82,650 تومان

        مشخصات کتاب غزلیات شمس تبریزی

        تعداد صفحات
        392 صفحه
        شابک
        9789643499334
        سال انتشار
        1395
        نوبت چاپ
        2
        قطع
        رقعی
        جلد
        گالینگور

        دربارۀ کتاب غزلیات شمس تبریزی

        «گزیده غزلیات شمس تبریزی» مجموعه‌ای از اشعار شاعر بزرگ ایرانی، مولانا است. غزلیات شمس تبریزی بی‌تردید یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین کتاب‌هایی است که ادبیات فارسی به خود دیده است. جهانی که مولانا در این کتاب آفریده، جهانی است بی‌کران، رنگارنگ و سرشار از منظره‌های زیبا و به‌یادماندنی که جان‌های جهان را یاری می‌دهد تا دیدنی‌های بیشتری را تماشا کنند.

        این کتاب را جعفری ابراهیمی (شاهد) بازنویسی کرده است. او در این کتاب کوشیده است تا برخی از قصه‌های شیرین مثنوی معنوی را با زبانی ساده و با پرداخت داستانی بازنویسی کند. انتشار آثار مطرح ادبیات کهن از جمله تلاش‌های نشر پیدایش برای شناساندن ادبیات غنی فارسی به مخاطبان است و طی این سال‌ها آثار بسیاری را به شکل بازنویسی، بازآفرینی، شرح و توضیح و … منتشر کرده است.

        گزیده غزلیات شمس تبریزی را نشر پیدایش از مجموعه ادبیات ایران از دیروز تا امروز منتشر کرده است. این مجموعه شامل گنجینه‌های ارزشمند ادبیات ایران از روزگاران بسیار دور تا دوران معاصر است که با ویرایش جدید و قطع تازه به مخاطبان ارائه شده است. این مجموعه ۱۷ جلد دارد و در قطع جیبی و با جلد سخت منتشر شده و طراحی جلد کتاب‌ها را مهران زمانی انجام داده و رئوف شاهسواری نیز مسئولیت ویرایش متن‌های کتاب‌های مجموعه را برعهده داشته است.

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر
        سایر آثار اسدالله شعبانی