کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %5
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        ف‍ران‍ک‍ل‍ی‍ن‌ ن‍ام‍رت‍ب‌ اس‍ت‌

        0 (0)
        قیمت:
        55,000 تومان 52,250 تومان

        مشخصات کتاب ف‍ران‍ک‍ل‍ی‍ن‌ ن‍ام‍رت‍ب‌ اس‍ت‌

        تعداد صفحات
        24 صفحه
        شابک
        9789647039192
        سال انتشار
        1399
        نوبت چاپ
        4
        قطع
        خشتی
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب ف‍ران‍ک‍ل‍ی‍ن‌ ن‍ام‍رت‍ب‌ اس‍ت‌

        "فرانکلین نامرتب است" اثری است از "پالت بورژوا" و برای گروه سنی کودک به نگارش درآمده است. کتاب یک درس ارزشمند را می آموزد که بسیاری از بچه ها با آن دست و پنجه نرم می کنند - تمیز نگه داشتن اتاق های خود! بدیهی است که برای بسیاری از بچه ها وقت گذاشتن برای این کار دشوار است اما قطعا مهم است!
        اتاق فرانکلین به قدری نامرتب است که نمی تواند شمشیر موردعلاقه اش را پیدا کند و مادرش به او می گوید که همزمان اتاقش را تمیز کند. او آنقدر مشتاق بیرون رفتن است که همه چیز را به کمد و یا به گوشه ای در کشوهایش فرو می کند. او سپس برای بازی بیرون می رود اما بدون شمشیر نمی تواند کارهای زیادی انجام دهد. او به خانه برمی گردد و دوستش می آید تا پازلش را پس بگیرد اما چیزی پیدا نمی کند؛ فرانکلین حتی موقع گشتن، پایش را روی شمشیر خود گذاشته و آن را می شکند! به نظر می رسد مشکلی وجود دارد! بنابراین مادرش برای او جعبه هایی تهیه می کند که آنها را رنگ آمیزی کرده و برچسب می زنند تا اسباب بازی های مختلف را در آن نگه دارد و این به او کمک می کند تا اتاق خود را تمیز نگه دارد. از همان زمان ، او توانست وسایلش را جمع کند!
        آنچه این کتاب به کودکان می آموزد بسیار حائز اهمیت است. کتاب هایی نظیر"فرانکلین نامرتب است" از "پالت بورژوا" می توانند به بچه ها درس های خوبی از راه های سرگرم کننده بدهند! از نظر موضوعی ، می توانید در کلاس درس یا هنگام صحبت در مورد کارهای خانه یا ارزش کارهایی مانند تمیز کردن اتاق ، از آن استفاده کنید.

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر

        کتاب‌های مرتبط با کتاب ف‍ران‍ک‍ل‍ی‍ن‌ ن‍ام‍رت‍ب‌ اس‍ت‌