کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        چرا شرکت های خوب به بیراهه می روند و چگونه مدیران برجسته آنها را از نو می‌سازند؟

        ناموجود

        مشخصات کتاب چرا شرکت های خوب به بیراهه می روند و چگونه مدیران برجسته آنها را از نو می‌سازند؟

        تعداد صفحات
        226 صفحه
        شابک
        9789642614493
        سال انتشار
        1393
        نوبت چاپ
        2
        قطع
        وزیری
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب چرا شرکت های خوب به بیراهه می روند و چگونه مدیران برجسته آنها را از نو می‌سازند؟

        قصه آشنایی است: شرکتی بر می خیزد تا در صنعتی به یک رهبر تبدیل شود. رقبا می کوشند از آن تقلید کنند. تحلیل گران نقدهای تحسین آمیز درباره آن می نویسند. بعد، شرکت سکندری می خورد. سودها دچار فرسایش می شوند و سهام آن سقوط می کند. این امر چگونه روی می دهد؟
        مهم تر از آن، شما چه می توانید بکنید تا مانع وقوع آن در شرکت خودتان شوید؟
        دونالد ان. سول، در کتاب “چرا شرکتهای خوب به بیراهه می روند و چگونه مدیران برجسته آن ها را از نو می سازند” نگاه بحث انگیزی به شکست شرکت ها می اندازد و یک مدل جدید عملی برای تغییر موثر پیشنهاد می کند. این کتاب برپایه یک تحقیق جهانی گسترده، یک مدل سه مرحله ای را برای سپردن تعهدات دگرگون ساز – اقداماتی که مدیران را از تقویت رفتارهای گذشته در برابر تغییر باز می دارد – معرفی می کند. دونالد ان. سول، پنج حوزه ای را که تعهدات دگرگون ساز می توانند بر آنها تکیه بزنند معلوم می کند، و آزمون های تشخیصی، ابزار آماده کار و مثال های واقعی از شرکت ها در اختیار می گذارد.
        این کتاب دومین اثر آقای دونالد ان. سول است و در حقیقت، پژوهشی منحصر به فرد از نویسنده ای است که برای رسیدن به پاسخ سوال مهمی، صدها جلسه مصاحبه، بحث، پرسش و مناظره با محققان، دانشجویان و مدیران را طی یک دوره ده ساله انجام داده است.
        مصاحبه با صد مدیر فعلی و قبلی شرکت های مورد تحقیق، بررسی عمیق ۱۲ شرکت بزرگ بین المللی و ده ها شرکت بزرگ و کوچک در آمریکا و سایر کشورها، دقت این استاد محقق را بیشتر نشان می دهد. کلیه هزینه های این تحقیق بزرگ را دانشکده بازرگانی هاروارد پرداخت کرده و نتیجه کار در این کتاب ارزشمند تجلی پیدا کرده است.

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر