کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %5
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        داستان وال مارت

        0 (0)
        قیمت:
        57,000 تومان 54,150 تومان

        مشخصات کتاب داستان وال مارت

        تعداد صفحات
        242 صفحه
        شابک
        9789642614110
        سال انتشار
        1391
        نوبت چاپ
        3
        قطع
        وزیری
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب داستان وال مارت

        داستان وال‌مارت، داستان تأثیر اقتصادی بزرگ‌ترین شرکت دنیا بر اقتصاد آمریکا و جهان و حتی تغییر و دگرگونی اجتماعی در جامعه آمریکاست.
        مواد غذایی در فروشگاه های وال مارت ۱۵ درصد ارزانتر از سایر فروشگاه هاست، با توجه به این نکته و اگر بدانیم نود درصد مردم آمریکا در محدوده‌ بیست و پنج کیلومتری یکی از این فروشگاه ها زندگی یا کار می‌کنند و هر هفته بیش از صد میلیون نفر از این فروشگاه ها خرید می‌کنند، به حجم عملیات بازاریابی و فروش این شرکت بیشتر پی می‌‌بریم. فروش وال‌مارت در سال ۲۰۰۶ به بیش از ۳۲۰ میلیارد دلار رسید. وال مارت صاحب ۳۸۱۱ فروشگاه در آمریکا، ۱۰ فروشگاه در آلاسکا و ۹ فروشگاه در هاوایی است.
        در بیشتر سال های دهه گذشته (۲۰۱۰-۲۰۰۰) میلادی، وال مارت هم بزرگترین فروشگاه و هم بزرگترین شرکت در تاریخ دنیا محسوب شده است. برخی از این فروشگاه ها که به ابرمرکز معروفند، وسعت چند کیلومتری دارند. وال مارت در مکزیک و کانادا بزرگترین خرده فروشی و در انگلستان دومین خواروبار فروشی بزرگ محسوب می‌‌شود.
        مطالب این کتاب به ‌عنوان نخستین کتابی که ابعاد و زوایای پنهان و آشکار کسب و کار بزرگ‌ترین فروشگاه زنجیره‌ای جهان را روشن می‌سازد، می‌تواند برای مدیران کشور، صاحبان صنایع و تجارت، استادان و دانشجویان دانشگاه ها بسیار جذاب، خواندنی و آموختنی باشد.

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر