کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %10
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        دلهره ها

        قیمت:
        347,000 تومان 312,300 تومان

        مشخصات کتاب دلهره ها

        تعداد صفحات
        224 صفحه
        شابک
        9786226194396
        سال انتشار
        1399
        نوبت چاپ
        1
        قطع
        رقعی
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب دلهره ها

        رینا تلگمایر در کتاب‌هایش، قصه‌ی واقعی آدم‌هایی مثل شما را تعریف می‌کند؛ بچه‌هایی معمولی با زندگی‌هایی معمولی و اتفاق‌هایی معمولی. او در کتاب‌هایش از مشکلات، ناراحتی‌‌ها و ترس‌های نوجوانی‌اش حرف می‌زند ولی آن اتفاق‌ها را طوری تعریف می‌کند که در پایان، شادی را به صورت بچه‌ها بیاورد.

        تلگمایر در کتاب دلهره‌ها داستان بیماری گوارشی‌اش را برایمان می‌گوید و اعتقاد دارد ترس‌ها و نگرانی‌هایش بخشی از هویت اوست و برای مهارشان تا جایی که می‌تواند می‌کوشد. او در این کتاب به بچه‌ها می‌گوید که چطور دل‌وجرئت به خرج دهند و از احساس‌شان برای بزرگترها حرف بزنند، آن‌ها را بنویسند، نقاشی‌شان کنند و با دوستان‌شان در میان بگذارند.

        رینا تلگمایر درباره‌ی آخرین کتابش، دلهره‌ها می‌گوید: «الهام‌بخش کتاب دلهره‌ها آدم‌های واقعی، مشاوره‌ی واقعی و خاطرات واقعی از کلاس چهارم و پنجم دبستان من بوده‌اند. من بیشتر عمرم با دل‌درد و اضطراب دست‌و‌پنجه نرم کرده‌ام. کار آسانی نبوده اما سال‌هاست که هر دوی این‌ها کم‌تر شده‌اند چون کم‌کم یاد گرفتم چطور مهارشان کنم. نه ساله که بودم معلوم نیست از کجا سروکله‌ی هول‌وهراس‌هایم پیدا شد. کلی غیبت از مدرسه داشتم. نسبت به هر احساس غیرعادی کوچکی در شکمم وسواس پیدا کرده بودم. تمام مدت می‌ترسیدم که نکند غذای “اشتباهی” بخورم و مطمئن بودم این غذاها مریضم می‌کنند.»

        نیویورک‌تایمز: «دلهره‌ها مخصوص همه‌ی کسانی است که اضطراب را در زندگی‌شان احساس کرده‌اند. شور و حرارت، انسانیت و شوخ‌طبعی این کتاب مانند مرهم تسکین‌دهنده‌ی روح خواننده است، بهتر از هر قرص و دارویی.»

        مرکز کتاب‌های کودکان: «نگاهی همدلانه و قابل‌لمس به کشمکش‌های دختری با اضطراب و تشویش.»

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر

        کتاب‌های مرتبط با کتاب دلهره ها