کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        3

        قدرت فیلم

        ناموجود

        مشخصات کتاب قدرت فیلم

        ناشر
        تعداد صفحات
        469 صفحه
        شابک
        9786226863353
        سال انتشار
        1399
        نوبت چاپ
        1
        قطع
        رقعی
        جلد
        گالینگور

        دربارۀ کتاب قدرت فیلم

        در کتاب قدرت فیلم، هاوارد سوبر، که بسیاری او را برجسته‌ترین استاد سینما در امریکا می‌دانند، با لحنی آموزگارانه و همزمان صمیمی، از الف تا یای فیلم را در قالب مدخل‌هایی موجز و پرمغز درس می‌دهد. کتاب حاضر به بررسی اصول و الگوهایی می‌پردازد که فیلم‌ها را محبوب و به‌یادماندنی می‌سازند و این اصول و الگوها مفید خواهند بود، هم برای کسانی که قصد فیلمسازی دارند و هم برای آن‌دسته از عاشقان سینما که می‌خواهند فیلم‌ها را بهتر بفهمند. هر مدخل این کتاب منحصربه‌فرد پیشاپیش الهام‌بخش و راهنمای چندین نسل از بزرگترین فیلمسازان و نویسندگان هالیوود بوده است.

        تک‌تک صفحات این کتاب حکیمانه و آزادی‌بخش مملو از فهم روشنی است که هاوارد سوبر از داستان‌گویی سینمایی دارد. و باید گفت بخش اعظم آن به نحوی حیرت‌انگیز خلاف چیزهایی است که به اصطلاح «همه می‌دانند»! این کتاب در یک کلام اثری ارزشمند و شایان توجه است. (فرانسیس فوردکاپولا)

        آنچه را که زمانی ارسطو برای درام انجام داد اکنون هاوارد سوبر برای فیلم انجام داده است. قدرت فیلم کتابی عمیق و موجز است و همزمان تجربۀ خواندنش نیز به نحوی معجزه‌آسا فرحبخش است. (دیوید کوپ، فیلمنامه‌نویس امریکایی)

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر