کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        فنگ شویی مجردها

        ۱۰۸ راه برای چیدمان محیط اطراف ما برای پذیرش نیروی عشق
        ناموجود

        مشخصات کتاب فنگ شویی مجردها

        تعداد صفحات
        156 صفحه
        شابک
        9789647961325
        سال انتشار
        1387
        نوبت چاپ
        1
        قطع
        خشتی
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب فنگ شویی مجردها

        فنگ شویی (که به آن فانگ شووی نیز گفته می شود) روش باستانی چینی است که به افزایش جریان سودمند انرژی چی- انرژی موجودات- در محیط خانه کمک می‌کند. فنگ شویی به معنای باد و آب است. همان طور که هوای تازه، آب گوارا و غذاهای سالم بدن فیزیکی ما را تغذیه می‌کنند، چی نیز حیات ما را تغذیه می‌کند.
        چی می‌خواهد همچون نسیمی آرام یا بخار آبی پر پیچ و خم درون خانه جریان یابد. نقاطی از منزلتان که در آن جریان چی متوقف یا تضعیف شده باشد، همچون برکه‌ای است که جلبک‌ها و برگ‌های فروافتاده از درختان آن را پوشانده‌اند. در این حالت، احساس خستگی، افسردگی و عدم تمرکز خواهید کرد و حتی ممکن است احساس کنید درحرکت به سوی موفقیت و ارتباط با طرف مقابل مانعی در تمام تلاش‌هایتان وجود دارد.
        فنگ شویی از اشکال، رنگ‌ها، بافت‌ها، ترکیبات، اصوات، نورها، تصاویر، نمادها و چیدمان منزل برای تعدیل میزان انرژی درون منزل استفاده می‌کند. اگر عوامل منفی بر طرف گردد، تاثیرهای مثبت فنگ شویی تقویت می‌شود. هدف کلی، خلق جذابیت، امنیت و فضایی برای پرورش احساسات است، مکانی که بتوان در آن در ارامش اهداف خود را برای لذت بردن از زندگی عاطفی رضایت بخش دنبال کرد.

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر