کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %5
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        کتاب کوچک مصاحبه

        0 (0)
        قیمت:
        7,000 تومان 6,650 تومان

        مشخصات کتاب کتاب کوچک مصاحبه

        تعداد صفحات
        173 صفحه
        شابک
        9786007030011
        سال انتشار
        1392
        نوبت چاپ
        1
        قطع
        وزیری
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب کتاب کوچک مصاحبه

        «کتاب کوچک مصاحبه» نوشته دکتر شهرام گیل آبادی (-۱۳۵۱)، عضو هیات علمی دانشکده صدا و سیما است. این کتاب یک راهنمای کاربردی در زمینه اصول و فنون مصاحبه در روزنامه نگاری و دیگر رسانه های گروهی است.
        این کتاب در پنج بخش به نگارش در آمده است که بخش اول تا چهارم آن به پیش داشته ها و افق های روشن و موجز برای رسیدن به مصاحبه ای فعال و پویا می پردازد و بخش پنجم که نتیجه ی تلاش خانم فاطمه رحیمی، روزنامه نویس و مصاحبه گر موفق حوزه ی مطبوعات است به مصاحبه ی تخصصی و علمی اختصاص دارد که با نمونه های عینی و تجربه ی اجرای برنامه های مصاحبه محور شش چهره ی بی بدیل برنامه های رادیو تلویزیونی همراه شده است.
        در این مصاحبه ها سعی بر آن است، مفاهیمی مانند زیبایی شناسی مصاحبه، توجه به تولید بینامتن ها و فرامتن های مصاحبه در تجربه ی عملی این بزرگواران مدنظر قرار گیرد تا به فرانمایی برای بازشناخت مصاحبه به عنوان یکی از جذاب ترین گونه های رسانه ای توجه جدی شود.
        کتاب کوچک مصاحبه تبارشناسی چگونگی شکل گیری مصاحبه از قبل، حین و بعد از آن را مورد توجه جدی قرار می دهد. در انتها، برای بازنمایی و ارجاع نکته های مطرح شده و تلفیق تجربه های شخصی و تخصصی همکارانی کارآزموده در کتاب، شش مصاحبه با آقایان اسماعیل میرفخرایی، علی اکبر عبدالرشیدی، محمدرضا شهیدی فر، مرتضی حیدری، فرزاد حسنی، و رضا رشیدپور ارایه شده و نظرات آن ها درباره ی مصاحبه ای منطقی رسانه ای به دست داده شده است

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر

        کتاب‌های مرتبط با کتاب کتاب کوچک مصاحبه