کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %5
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        ذهن کودک

        قیمت:
        55,000 تومان 52,250 تومان

        مشخصات کتاب ذهن کودک

        ناشر
        تعداد صفحات
        256 صفحه
        شابک
        9786006544304
        سال انتشار
        1396
        نوبت چاپ
        1
        قطع
        خشتی
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب ذهن کودک

        در این کتاب پیشگام و کاربردی، دانیل جی. سیگل، روانپزشک عصبی و نویسنده کتاب پرفروش Mindsight، و کارشناس والدین، تینا پین برایسون، رویکردی انقلابی برای تربیت کودک با دوازده استراتژی کلیدی ارائه می‌کند که رشد مغز سالم را تقویت می‌کند و منجر به کودکانی آرام‌تر و شادتر می‌شود. نویسندگان این علم جدید را در مورد نحوه سیم‌کشی مغز کودک و چگونگی بلوغ آن توضیح می‌دهند و در دسترس قرار می‌دهند. "مغز طبقه بالا" که تصمیم می گیرد و احساسات را متعادل می کند، تا اواسط دهه بیست زندگی در حال ساخت است. و به خصوص در کودکان خردسال، سمت راست مغز و احساسات آن بر منطق چپ مغز حاکم است. جای تعجب نیست که بچه ها در سکوت عصبانی می شوند، دعوا می کنند یا عصبانی می شوند. با به کار بردن این اکتشافات در فرزندپروری روزمره، می‌توانید هر طغیان، مشاجره یا ترسی را به فرصتی برای ادغام مغز فرزندتان و تقویت رشد حیاتی تبدیل کنید.

        کتاب با راهبردهای مناسب برای مقابله با مشاجرات روزانه و تصاویری که به شما کمک می کند این مفاهیم را برای فرزندتان توضیح دهید، به ما نشان می دهد که چگونه رشد عاطفی و فکری سالمی را پرورش دهید تا فرزندانتان بتوانند به طور متعادل رهبری کنند.

        کتاب منبعی مفید برای تربیت کودک توسط خانواده است. نویسندگان کتاب اطلاعات مفیدی درباره علم مغز دارند و آن را در کتاب خود برای مخاطبان بزرگسال و کودک ارائه می دهند.

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر

        کتاب‌های مرتبط با کتاب ذهن کودک