کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %5
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        شهربازی هوش هیجانی (ب-3)

        کودک مستقل
        قیمت:
        80,000 تومان 76,000 تومان

        مشخصات کتاب شهربازی هوش هیجانی (ب-3)

        تعداد صفحات
        80 صفحه
        شابک
        9786007768136
        سال انتشار
        1394
        نوبت چاپ
        1
        قطع
        رقعی
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب شهربازی هوش هیجانی (ب-3)

        هوش هیجانی در سال‌های اخیر توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است، چرا که این هوش نسبت به ضریب هوشی (IQ) تأثیر بیشتری در موفقیت‌های افراد دارد. آنچه در مورد هوش هیجانی امیدبخش است، اکتسابی بودن آن است. برخلاف تصور سنتی از هوش، به‌عنوان امری ذاتی و ثابت، هوش هیجانی در طول زندگی قابل بهبود و ارتقاء است، البته به شرط آنکه بستر و زمینه مناسب برای آن فراهم باشد.

        این نکته اهمیت و ضرورت برنامه‌ریزی برای پرورش این نوع هوش را روشن می‌سازد. در این مجموعه ۹ جلدی، با توجه به اهمیت پرورش هوش هیجانی در کودکان به‌منظور زمینه‌سازی برای موفقیت آنها در زندگی فردی و اجتماعی از یک‌سو و نقش بازی به‌عنوان ابزاری جذاب و مؤثر در یادگیری و رشد و پیشرفت از سوی دیگر، مجموعه‌ای از بازی‌ها طراحی شده است که می‌توان از آنها در پرورش ابعاد مختلف هوش هیجانی در کودکان پیش‌دبستانی و بالاتر بهره گرفت. امید است این کتاب و جلدهای بعدی آن مورد توجه دست‌اندرکاران امور تربیتی و والدین قرار گیرد و گامی مؤثر در خدمت به مردم سرزمینمان باشد.

        قطعا نباید از کودکان انتظار داشت که در سنین کودکی شغل داشته باشند و به تعریف اکثر بزرگسالان از “استقلال” برسند, اما نهادینه کردن موضوع مهمی چون استقلال که در سنین و شرایط مختلف شامل چیز های مختلف می شود, از همان دوران کودکی می تواند بسیار مفید باشد. این جلد از پر فروش ترین کتاب های آموزشی-فکری به این بحث می پردازد. البته این مفاهیم را می توان در داستان های فکری و فلسفی برای کودکان نیز یافت.

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر

        کتاب‌های مرتبط با کتاب شهربازی هوش هیجانی (ب-3)