کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %5
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        متفکران بزرگ زیبایی شناسی

        قیمت:
        254,000 تومان 241,300 تومان

        مشخصات کتاب متفکران بزرگ زیبایی شناسی

        ناشر
        تعداد صفحات
        303 صفحه
        شابک
        9786009887156
        سال انتشار
        1398
        نوبت چاپ
        1
        قطع
        رقعی
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب متفکران بزرگ زیبایی شناسی

        کتاب متفکران بزرگ زیبایی شناسی مروری تاریخی جامعی از حوزه ی زیبایی شناسی به مخاطبانش ارائه می دهد. هجده مقاله ی خاص و ویژه، مشارکت فیلسوفانی را که این موضوع را پوشش داده و شکل داده اند، از خاستگاه آن در کار یونانیان باستان تا تحولات معاصر آن در قرن بیست و یکم، معرفی و بررسی می کنند.
        این کتاب تاریخ زیبایی‌شناسی را بازسازی می‌کند و به وضوح مهم‌ترین تلاش‌ها برای پرداختن به موضوعات مهمی مانند ماهیت قضاوت زیبایی‌شناختی، جایگاه هنر و جایگاه هنرها در جامعه را نشان می‌دهد. کتاب متفکران بزرگ زیبایی شناسی کتابی ایده آل برای دانشجویان مقطع کارشناسی است، این پایه های لازم را برای درک کامل و جامع از این موضوع جذاب یعنی زیباشناسی را برای دانشجویان ایجاد می کند.
        کتاب متفکران بزرگ زیبایی شناسی از 9 فصل تشکیل شده است. هر فصل این کتاب به یکی از نظریه پردازان اختصاص دارد و هر فصل نیز توسط نویسندگان گوناگون نوشته شده است. این کتاب همچنین شامل مقدمه ای است که الساندور جوانلی آن را نگاشته است. این کتاب نظریه پردازانی چون افلاطون، ارسطو، دیوید هیوم، ایمانوئل کانت، گئورگ فردریش هگل، آرتور شوپنهاور، فردریش نیچه، بتدتو کروچه، رابین.جی. کالینگوود، راجر فرای و کلایوبل را پوشش داده است. همچنین فصلی جداگانه به بررسی زیبایی شناسی در قرون وسطی اختصاص داده شده است.
        ترجمه ی مقاله های این کتاب به عهده ی مترجمان گوناگونی بوده است که از جمله ی آنها می توان به امیر مازیار و صالح نجفی اشاره کرد. انتشارات لگا کتاب متفکران بزرگ زیبایی شناسی را ترجمه کرده است.

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر