کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        خرده عادت ها (عادت های کوچک تر،نتایج بزرگ تر)

        0 (0)
        ناموجود

        مشخصات کتاب خرده عادت ها (عادت های کوچک تر،نتایج بزرگ تر)

        ناشر
        تعداد صفحات
        188 صفحه
        شابک
        9786226673464
        سال انتشار
        1399
        نوبت چاپ
        1
        قطع
        رقعی
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب خرده عادت ها (عادت های کوچک تر،نتایج بزرگ تر)

        کتاب خرده عادت‌ها پس از معرفی راهکاری جدید و قدرتمند برای «ساخت عادت‌ها» و ناکافی دانستن «راهکارهای انگیزشی رایج‌شده در سطح جامعه»، مورد توجه بسیاری از خوانندگان در سرتاسر دنیا قرار گرفت و به عنوان واقع‌گرایانه‌ترین راهکار ارائه شده برای ایجاد «تغییری پایدار» شناخته شد.

        خرده‌ عادت‌ها، مقاومت اولیه‌ی شما را برای شروع کار، از میان بر می‌دارند و چنان حجم کوچکی از یک عادت، برایتان می‌‌سازند که با کمترین میزان اراده، قادر به ادامه دادن رفتار موردنظرتان تا ماه‌ها و سال‌ها خواهید بود.

        این کتاب به شما آموزش می‌دهد که چگونه گام به گام، و بدون تحمل بار مسئولیت یک وظیفه‌ی سنگین و با اعتماد به نفس کامل، برحجم خرده عادت خود بیفرایید و از این طریق به عادتی پایدار دست پیدا کنید: همان عادت‌های مطلوبی که همیشه در سر داشته‌اید و ترس از شکست، مانع از آن شده که بتوانید حتی گامی در آن مسیر بردارید. استفان گایز «گام‌هایی کوچک (خرده عادت‌ها) و حد کمی از اراده» را رمز ساخت عادت‌هایی پایدار و عامل موفقیت شما می‌داند و نه صرفا «انگیزه و حد زیادی از اراده» را. چرا که تکیه بر انگیزه و احساسات، بی‌ثبات‌ترین بنیانی است که می‌توان برای «ساخت عادت» در نظر گرفت و داشتن انتظاراتی سطح بالا که اراده‌ی بسیاری می‌طلبند، فقط شما بر روی ابرها نگاه خواهد داشت.

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر