کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %5
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی

        0 (0)
        قیمت:
        340,000 تومان 323,000 تومان

        مشخصات کتاب شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی

        ناشر
        تعداد صفحات
        488 صفحه
        شابک
        9786002502056
        سال انتشار
        1399
        نوبت چاپ
        1
        قطع
        وزیری
        جلد
        گالینگور

        دربارۀ کتاب شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی

        کتاب "شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی" اثری است کاربردی از دکتر "شهربانو قهاری" که توسط انتشارات دانژه به انتشار رسیده است. این اثر با وجود مبنای علمی و مطالب تخصصی آن، از چنان نگارش ساده و صمیمی برخوردار است که به مخاطب این امکان را می دهد تا هر چه بیشتر از مطالب آن بهره ببرد.
        در فصل نخست کتاب "شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی"، "شهربانو قهاری" سعی داشته تا ریشه های نظری و بنیان های تئوریکال شناخت درمانی و ارتباط آن با دیگر رویکردهای درمانی مشابه را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهد. باقی فصول نیز به مطالبی نظیر مدل های شناختی، ارزیابی و سنجش ساختارهای جلسات درمان، تکلیف های درمانی، تحریفات شناختی و درمان مبتنی بر ذهن آگاهی پرداخته اند. این رویکردها که منجر به بازسازی شناختی می شوند در سه بخش افکار خودآیند، باور واسطه ای و باور اصلی در نظر گرفته می شوند؛ نهایتا چگونگی اصلاحات باورهای اصلی نیز در کتاب "شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی" مورد بررسی قرار گرفته است.
        "شهربانو قهاری" با تاکید بر اثرات شایان توجه ذهن آگاهی بر زندگی انسان، بخش مهمی از کتاب "شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی" را به مهارت های اکتسابی اختصاص داده است. علاوه بر نثر ساده و روان اثر، نمونه های متعددی در سراسر کتاب ذکر شده به تشریح هر چه بهتر مطلب و درک آن توسط مخاطب کمک خواهد کرد. با وجود اینکه عمدتا دانشجویان روان پزشکی، مشاوره و روانشناسی در دایره ی مخاطبان کتاب "شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی"، اما نگارش سهل الوصول و توضیحات همه جانبه ی آن می تواند خوانندگان کنجکاو و علاقمند به حیطه های روان شناختی و ذهن آگاهی را به خود جلب کند.

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر
        سایر آثار شهربانو قهاری

        کتاب‌های مرتبط با کتاب شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی