کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %5
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        کمال ذهن

        قیمت:
        330,000 تومان 313,500 تومان

        مشخصات کتاب کمال ذهن

        تعداد صفحات
        663 صفحه
        شابک
        9786227201055
        سال انتشار
        1399
        نوبت چاپ
        1
        قطع
        رقعی
        جلد
        گالینگور

        دربارۀ کتاب کمال ذهن

        چرا ما مدام شغل های مشابه پیدا می کنیم ، روابط یکسانی برقرار می کنیم و در همان تله های عاطفی به دام می افتیم؟
        دکتر "جو دیسپنزا" علاوه بر اینکه نشان می دهد چرا مردم تمایل به تکرار رفتارهای منفی دارند ، این را هم می گوید که خوانندگان "کمال ذهن"، چطور می توانند خود را از این الگوهای ناامیدی رها کنند.

        "جو دیسپنزا" با ترکیبی پویا از علم و روش های کاربردی، به شما می آموزد که چگونه از مهمترین ابزار بدن و زندگی یعنی مغز خود استفاده کنید. او در آثار پیشین خود توانایی اعتیاد مغز به احساسات منفی را بیان کرد. اکنون ، وی در کتاب "کمال ذهن"، توضیح می دهد که چگونه تفکر جدید و باورهای تازه می تواند به معنای واقعی کلمه مغز فرد را تغییر دهند تا رفتار ، واکنش های عاطفی و الگوهای شکل گیری عادت را تغییر دهد.

        بیشتر افراد از میزان اعتیاد به احساسات خود و اینکه چگونه مغز به طور خودکار آن اعتیاد را تداوم می بخشد ، بی اطلاع هستند. به طور خلاصه ، ما برده ی اعتیادات عاطفی خود می شویم ، حتی بدون آنکه خود بدانیم. با مشاهده الگوهای فکری و یادگیری نحوه سیم کشی مجدد مغز با الگوهای فکری جدید ، می توان چرخه هایی که ما را در دام خود نگه می دارد، در هم بشکنیم و راه خود را به سمت امکانات جدیدی نظیر رشد ، شادی و رضایت عاطفی باز کنیم.

        کتاب "کمال ذهن" یک رویکرد بنیادی برای تغییر الگوهای اعتیادی و عادت های بد داشته که بر اساس بیش از دو دهه تحقیق به نگارش درآمده اند. این اثر شکاف بین علم ، معنویت و خودیاری را با فرمولی موفق، از بین می برد و نوشتار آن به نحوی است که برای خوانندگان عادی قابل درک است.

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر

        کتاب‌های مرتبط با کتاب کمال ذهن