کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %5
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        قدرت بازیگر

        تکنیک چوبوک (تئاتر و قلم26)
        0 (0)
        قیمت:
        440,000 تومان 418,000 تومان

        مشخصات کتاب قدرت بازیگر

        ناشر
        تعداد صفحات
        606 صفحه
        شابک
        9786222018641
        سال انتشار
        1399
        نوبت چاپ
        1
        قطع
        خشتی
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب قدرت بازیگر

        در کتاب قدرت بازیگر ، یکی از کتاب های پرفروش لس آنجلس تایمز ، استاد برجسته ی بازیگری و مربی مطرح و کار آزموده، ایوانا چوبوک از تکنیک های پیشرفته خود که در برخی از موفق ترین شغل های بازیگری در هالیوود را بکار گرفته شده اند ، رونمایی می کند.
        اولین کتاب این مربی که به چارلیز ترون ، برد پیت ، الیزابت شو ، جیمون هونسو و هلی بری آموزش داده است ، یعنی قدرت بازیگر شما را به سمت نتایجی پویا و موثر راهنمایی می کند. برای بسیاری از استعدادهای مهم امروزی ، تکنیک این مربی بزرگ بسیار حیاتی و ضروری در عرصه ی بازیگری به خصوص برای قرن بیست و یکم است. ایوانا چوبوک برنامه ی درسی ای را تدوین کرده است که با استفاده از درد و احساسات درونی ، نظریه های استادان بازیگری مانند استانیسلاوسکی ، مایزنر و هاگن را به مرحله ی بعدیشان می رساند ، نه به عنوان یک هدف به خودی خود ، بلکه به عنوان راهی برای پیشروی و دستیابی به هدف.
        علاوه بر روند قدرتمند دوازده مرحله ای ، این کتاب از متون شناخته شده ی کلاسیک و معاصر استفاده می کند ، و به ما خوانندگان نشان می دهد که چگونه دقیقا از روند تحلیل فیلمنامه ی چوبوک استفاده کنیم. کتاب قدرت بازیگر پر از قسمت های جذاب و الهام بخش پشت صحنه است - صحنه هایی از چگونگی تسلط بازیگران مشهور در کار خود و دستیابی به موفقیت در چنین زمینه ی سخت و پر از رقابتی.

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر

        کتاب‌های مرتبط با کتاب قدرت بازیگر