کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %5
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        نشان دهنده

        قیمت:
        74,000 تومان 70,300 تومان

        مشخصات کتاب نشان دهنده

        تعداد صفحات
        104 صفحه
        شابک
        9786007394984
        سال انتشار
        1399
        نوبت چاپ
        1
        قطع
        رقعی
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب نشان دهنده

        ریموند چندلر نویسنده کتاب «نشان دهنده» در این اثر داستانی سعی کرده است به بهترین شکل خواننده را با شخصیت های اصلی خود در این کتاب همراه کند. لحن صریح و شیوای او در کاراکتر پردازی این کتاب در ترجمه فارسی آن که بر عهده "فتح الله جعفری جوزانی" بوده است، به خوبی حفظ شده و شیوایی خود را از دست نداده است.

        فیلیپ مارلو به تازگی شواهدی در مورد یک موضوع فساد در شهرداری پیدا کرده است که این موضوع باعث میشود تا او در میان زنجیره ای از رویدادهای نسبتا پلیسی و کاراگاهی قرار بگیرد.

        می دانیم که «ریموند چندلر» یکی از بهترین نویسندگان ژانر پلیسی و کاراگاهی است. او در این کتاب به شکلی مرموز روایت های پراکنده و ناشناخته را در کنار یکدیگر قرار می دهد و در نهایت موفق می شود یک تعلیق فوق العاده را در کارش به وجود آورد. خواننده تا انتها نمی داند دقیقا چه بر سر شخصیت های این اثر داستانی خواهد آمد. نمی تواند دقیق حدس بزند که علت فلان رویداد چه کنشی از جانب کدام شخصیت بوده استو در حقیقت ریموند چندلر در فرم نوشتاری خود نیز این مرموز بودن ژانر پلیسی را حفظ کرده است که همین امر باعث شده است که کتاب او بسیار خواندنی و جذاب باشد.

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر
        سایر آثار ریموند چندلر