کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %5
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        واقعیت درمانی نوین

        مشاوره بر مبنای نظریه انتخاب
        قیمت:
        45,000 تومان 42,750 تومان

        مشخصات کتاب واقعیت درمانی نوین

        ناشر
        تعداد صفحات
        320 صفحه
        شابک
        9789643178796
        سال انتشار
        1394
        نوبت چاپ
        1
        قطع
        رقعی
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب واقعیت درمانی نوین

        یکی از تفاوت های میان واقعیت درمانی و دیگر رویکردهای درمانی این است که در واقعیت درمانی ، آموزش نظریه انتخاب به مراجعین ، بخشی از روند درمان به شمار می رود .

        در این کتاب ، تلاش من این است که به شما نشان دهم که چگونه ما چنین کاری را انجام می دهیم . بازخورد هایی که تاکنون از خوانندگان این کتاب بدست آمده موجب شده که من باور کنم که آنها آموخته اند که چگونه با استفاده از نظریه انتخاب به حفظ و تقویت روابط خود با افراد مهم زندگی خود بپردازند.

        در بسیاری از مشاوره ها هنگامی که مراجع به دیدار خود با مشاوره پایان میدهد، مشاوره پایان می یابد، اما در واقعیت درمانی تا زمانی که مراجعین به استفاده از نظریه انتخاب ه در جریان مشاوره آن را آموخنه اند ، ادامه میدهند ، درمان آنها همچنان ادامه خواهد یافت .

        هدف مداوم واقعیت درمانی ، خلق یک رابطه مبتنی بر نظریه انتخاب بین مراجع و درمانگر است.مراجعین از طریق تجربه این رابطه رضایت بخش میتوانند چیزهای زیادی درباره نحوه اصلاح روابط مشکل زای خود که آنها را به سمت مشاور سوق داده است، بیاوزند.

        آنچه شما در هر فصل از این کتاب خواهید دید ، رویکرد کنونی من در واقعیت درمانی است .در حال حاضر معمولا من این نوع آموزش را با فرآیند درمان به گونه ای گره میزنم که مراجعین هیچ گاه متوجه این آموزش غیر مستقیم نمیشوند . اما اگر احساس کنم یک توضیح رسمی از این نظریه براشان سودمند واقع خواهد شد ، اقدام به این کار نیز می کنم .

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر

        کتاب‌های مرتبط با کتاب واقعیت درمانی نوین