کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %5
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        تاریخ سینمای هنری

        قیمت:
        360,000 تومان 342,000 تومان

        مشخصات کتاب تاریخ سینمای هنری

        ناشر
        تعداد صفحات
        678 صفحه
        شابک
        9789646409910
        سال انتشار
        1394
        نوبت چاپ
        1
        قطع
        وزیری
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب تاریخ سینمای هنری

        در حقیقت می بایست نام این کتاب تاریخ سینمای هنری می شد، چراکه این کتاب در واقع با تاریخ سینما، به منزله هنر، سر و کار دارد، با تجربیات موفق و ناموفقش، با آن سینمای هنری اش که تا کنون تحقق یافته است و با آن آثار پیشروش که در تثبیت سبک ها و شکل های نو موثر بوده اند.

        “تاریخ سینمای هنری” یکی از معتبرترین کتاب هایی است که سیر تحولات سینمای مدرن را از ابتدا تا دهه 60 میلادی به دقت مورد تحلیل و بررسی قرار داده است. کتاب تاریخ سینمای هنری نوشته “انوپاتالاس” و “اولریش گرگور” پس از گذشت 17 سال از انتشار چاپ اولش و در شرایطی که سال ها بود نایاب شده بود، در هفته های اخیر به چاپ جدید خود رسید، کتابی که مرحوم هوشنگ طاهری در اوایل دهه 60 آن را ترجمه کرد.

        انوپاتالاس و اولریش گرگور مؤلفان تاریخ سینمای هنری از شاخص ترین منتقدان سینمایی آلمان هستند، چنان که در مقدمه مترجم آمده تسلط آنها به چندین زبان موجب شده است که آنان بتوانند تمامی آثار بزرگ و ارزشمند تاریخ سینما را به زبان اصلی تماشا کنند و از دگرگونی ها و گاه تحریف هایی چه از لحاظ عناوین و چه از لحاظ محتوایی آثار سینمایی که معمولا در زبان مادری شان می توانسته به وجود آید، دور بمانند و در نتیجه، بتوانند تصویر روشن تر و دقیق تری از حرکت تاریخ سینما را عرضه کنند.

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر

        کتاب‌های مرتبط با کتاب تاریخ سینمای هنری