کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %5
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        اینجا در برلین

        قیمت:
        110,000 تومان 104,500 تومان

        مشخصات کتاب اینجا در برلین

        ناشر
        تعداد صفحات
        183 صفحه
        شابک
        9786229529522
        سال انتشار
        1398
        نوبت چاپ
        1
        قطع
        رقعی
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب اینجا در برلین

        اینجا در برلین ، پرتره ای از یک شهر است از طریق عکس های فوری ، کاوش در داستان ها و ارواح برلین معاصر - گذشته پیچیده و پر مشکل آن که همچانطور که در طول جنگ جهانی دوم بود همچنان در فضا وجود دارد. کریستینا گارسیا ، رمان نویس تحسین برانگیز ، زندگی مردم این شهر مشهور را به تصویر می کشد و زنده می کند. داستان های آنها با پشیمانی ، میل و اشتیاق فراوان همراه است.
        یک بازدید کننده ناشناس با دوربینی به به برلین سفر می کند. خود این شهر به جز رودخانه ها ، دریاچه ها و گروه های دوچرخه سواری اش شخصیتی پر جنب و جوش و پرتحرک ، کاملا مسطح و بدون ویژگی دارد. در اینجا در برلین اگارسیا با تاریخ مردم روبرو می شود: یک نوجوان کوبایی که به عنوان اسیر در زیر دریایی آلمانی گرفته شده است. یک دانشمند جوان یهودی که در یک تابوت پنهان شده تا زمانی که یک راه امن برای رسیدن به انگلستان پیدا کند. زن وکیلی که در کودکی پر از محرومیتش در حومه های بمب گذاری شده برلین اسیر است و هنوز هم از متهمان جنایات جنگی دفاع می کند. یک پرستار جوان با گذشته ای پر از فراز و نشیب که در یک مرکز پزشکی به رایش می پیوندد و قصد دارد مجروحان را زخمی کند نه معالجه. و فرزند یک نگهبان باغ وحش در برلین که تلاش می کند از حیوانات محافظت کند. هم در برابر جنگ و هم در برابر جمعیت گرسنه.
        تعمق در مورد جنگ و رمز و راز ، این اثر جدید هیجان انگیز از یکی از باهوش ترین رمان نویس های ماست. کسی که می خواهد داستان های گذشته را با داستان های آینده هم تراز کند.

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر