کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %5
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        گربه های آدم خوار

        قیمت:
        134,500 تومان 127,775 تومان

        مشخصات کتاب گربه های آدم خوار

        تعداد صفحات
        132 صفحه
        شابک
        9789647253505
        سال انتشار
        1398
        نوبت چاپ
        1
        قطع
        رقعی
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب گربه های آدم خوار

        "گربه های آدمخوار" کتابی است از "هاروکی موراکامی" که مجموعه ی شش داستان با مضامین وهم آلود و خیال انگیز را دربردارد. هر کدام از این داستان ها شبیه یک خواب یا بهتر بگوییم، کابوس هستند که شخصیت ها در تلاش اند تا خود را از این کابوس شوم نجات دهند. اما علی رغم دست و پا زدن های مداوم، همه به این واقعیت گریزناپذیر آگاهند که راه نجاتی وجود ندارد.
        "موراکامی" داستان هایش را با روندی واقع گرایانه آغاز می کند. اما دیری نمی پاید که با پیش رفتن قصه، این فضای رئال، با مالیخولیای مخصوص نویسنده مسموم می شود و به سمت نوشته ی سورئال می رود. شخصیت های کتاب "گربه های آدمخوار"، با وجود برخوردار بودن از نام و نشان ژاپنی، خلق و خویی جهانی دارند و نشانگر قصه ی افرادی هستند که می توانند در هر ملیت و فرهنگی مشاهده شوند. تمام آن ها در مرز میان واقعیت و خیال قدم بر می دارند و گویی محکوم هستند که هرگز این فضا را ترک نکنند.
        علاوه بر داستان "گربه های آدمخوار" ، قصه های "پروانه ی شب تاب"، "اتفاق، اتفاق، اتفاق"، "خرچنگ ها"، "تونی تاکیتانی" و "نفر هفتم" داستان های دیگری هستند که "هاروکی موراکامی" با ظرافت تمام آنان را پردازش کرده است. در ابتدای خواندن اثر، ممکن است ارتباط محسوسی میان قصه ها به چشم نیاید؛ اما در انتهای خوانش مجموعه، این شبکه ی عظیم و ظریف از جزییات مد نظر نویسنده، واقعیت خود را می نمایاند و مشخص می شود که این قاب عکس بزرگ در واقع پازلی است که هر داستان گوشه ای از آن را منعکس کرده و با پایان یافتن مجموعه، این تصویر بزرگ با قامت تاریک مرگ که بر آن سایه انداخته، خودنمایی می کند.

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر
        سایر آثار هاروکی موراکامی

        کتاب‌های مرتبط با کتاب گربه های آدم خوار