کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %5
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        عین عاشقی

        چند روایت از وصل و جدایی
        0 (0)
        قیمت:
        176,000 تومان 167,200 تومان

        مشخصات کتاب عین عاشقی

        ناشر
        تعداد صفحات
        176 صفحه
        شابک
        9786229612521
        سال انتشار
        1399
        نوبت چاپ
        2
        قطع
        رقعی
        جلد
        گالینگور

        دربارۀ کتاب عین عاشقی

        عین عاشقی کتابی است به قلم حسین وحدانی که در آن چند روایت از وصل و جدایی را به زبانی دلنشین و روح‌افزا برای مخاطب بازگو می‌نماید. یکی از دشوارترین و در عین حال ساده‌ترین کارهای دنیا، نوشتن درباره مفهوم شکوهمندی همچون عشق است. زیرا همه‌‌ی آدم ها به نوعی با عشق برخورد کرده یا در ابعادی آن را تجربه کرده‌اند. نوشتن درباره‌ی عشق یک وظیفه‌ی چالش برانگیز است زیرا هر کس مفهوم متمایزی از عشق را می‌شناسد و این واژه، تصویری متفاوت را در ذهن او ایجاد می‌کند. عین عاشقی به قلم حسین وحدانی شامل بخش های متناقضی از چندین ماجراجویی عاشقانه است و مواجهه‌ی نویسنده را با آن به تصویر می‌کشد.
        حسین وحدانی به عشق به عنوان پدیده‌ای می‌نگرد که تناقضاتی را در هسته‌ی خود دارد. با توجه به موقعیت و چشم انداز او نسبت به منشور عشق، آنچه که وی در کتاب عین عاشقی در مورد عشق نوشته است، گاهی زیبا و گاهی شکننده است؛ درست مانند یک منشور چند وجهی که نور را به طرق مختلف منعکس می کند. لازم به ذکر است که داستان‌های این کتاب تنها چند روایت از وصل و جدایی نمی‌باشند، بلکه فرصتی برای تأمل و بحث در مورد این احساسات عمیق و پیچیده انسانی هستند.
        حسین وحدانی در کتاب عین عاشقی سعی کرده است الفبای عشق را به روشی ساده و روشن نشان دهد. این یکی از آن فعالیت های روزمره است که بسیاری از مردم آن را فراموش کرده‌‍اند. اگر از جمله افرادی هستید که خواندن داستان‌های عاشقانه‌ی مختصر و نه چندان بلند را ترجیح می‌دهید و مایل به آشنایی با چند قصه‌ی زیبا هستید، کتاب عین عاشقی اثری جذاب برای شما خواهد بود.

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر

        کتاب‌های مرتبط با کتاب عین عاشقی