کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %5
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        آمریکا تحت لوای سوسیالیسم

        0 (0)
        قیمت:
        145,600 تومان 138,320 تومان

        مشخصات کتاب آمریکا تحت لوای سوسیالیسم

        ناشر
        تعداد صفحات
        416 صفحه
        شابک
        9786229748886
        سال انتشار
        1399
        نوبت چاپ
        1
        قطع
        رقعی
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب آمریکا تحت لوای سوسیالیسم

        برای کسانی که شاهد فروپاشی جهانی سوسیالیسم بودند ، احیای آن در قرن بیست و یکم یک تعجب ، حتی یک شوک است. سوسیالیسم در حالی که قبلا کارایی نداشته است ، چگونه می تواند برای امروز کارایی داشته باشد؟ امروزی که همه از شنیدن نام کمونیسم و آرای سوسیالیستی وحشت دارند. چگونه می شود راه سوسیالیسم حقیقی را از میان انبوه تعاریف منفی و غلط نجات داد؟

        در این کتاب راهگشا تحت عنوان کتاب «آمریکا تحت لوای سوسیالیسم»، نویسنده پرفروش دینش دسوزا معتقد است که سوسیالیسم امروزی توسط امثال الکساندریا اوکاسیو-کورتز ، برنی سندرز ، ایلهان عمر و الیزابت وارن پیشرفت کرده است بسیار متفاوت از سوسیالیسم لنین ، مائو و کاسترو است.
        این "سوسیالیسم هویت" است ، یک پیوند بین سوسیالیسم کلاسیک و سیاست مبتنی بر هویت. سوسیالیست های امروز ادعا می کنند که الگوهای خود را نه از جهش بزرگ مائو یا سوسیالیسم ونزوئلا بلکه از "سوسیالیستی که کار می کند" در کشورهای اسکاندیناوی مانند نروژ و سوئد الگو می گیرند.

        این چهره جدید سوسیالیسم است که دینش دسوزا با آن برخورد می کند و قاطعانه آن را رد می کند. او نشان می دهد که چگونه سوسیالیسم جدید با استفاده از کینه های نژادی ، جنسیتی و گرایش جنسی ، طبقه کارگر را رها کرده و نیروهای جدیدی پیدا کرده است. او نشان می دهد که چگونه از فرمول ونزوئلا و نه از اسکاندیناوی استفاده می کند.

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر

        کتاب‌های مرتبط با کتاب آمریکا تحت لوای سوسیالیسم