کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %5
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        مجرم مادرزاد

        قیمت:
        165,000 تومان 156,750 تومان

        مشخصات کتاب مجرم مادرزاد

        ناشر
        تعداد صفحات
        342 صفحه
        شابک
        9786222343675
        سال انتشار
        1399
        نوبت چاپ
        1
        قطع
        رقعی
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب مجرم مادرزاد

        بعید است کسی با استندآپ کمدی یا شوهای طنزآمیز سیاسی تلویزیونی آشنایی داشته باشد و کاری از ترور نوآ ندیده باشد یا اسم او به گوشش نخورده باشد. او که چند سال پیش صرفاً استندآپ کمدین مشهوری از آفریقای جنوبی بود امروزه یکی از مهمترین و مشهورترین چهره‌های طنز تلویزیونی در سطح جهان است.

        وقتی نام او به عنوان جانشین جان استوارت، مجری کم‌نظیر «دیلی‌شو»، مشهورترین برنامه طنزآمیز تلویزیونی در آمریکا، مطرح شد کمتر کسی شک داشت آن جوان تازه از راه رسیده بتواند شهرت و محبوبیت دیلی‌شو را حفظ کند. اندکی بعد آمارها نشان داد میزان مخاطب و محبوبیت برنامه در سطح جهان بیشتر هم شده. امروز این مرد جوان رنگین‌پوست، با کمتر از چهل سال سن، در طنز سیاسی به شهرت و موقعیتی کم‌نظیر در سطح جهان دست یافته است.

        کتاب مجرم مادرزاد با خاطره‌ای از شروع به آدم‌ربایی برای تجاوز و قتلِ مادر، برادر و خود ترور شروع می‌شود و با شلیک به سرِ مادرش پایان می‌یابد. در میان رویدادهایی چنین تکان‌دهنده، کتاب سرشار است از خاطرات و گزارش‌هایی یکسر واقعی که با چاشنی طنز و چنان مهارتی نقل شده‌اند تا خواننده بجای احساس اندوه و خشم و نفرت، با احساسی خوشایند کتاب را دنبال کند و چیزهای فراوانی درباره تبعیض نژادی و جنسیتی، فقر، ستم و نیز مهربانی و عشق بیاموزد.

        کتاب مجرم مادر زاد روایتی‌است موشکافانه از زندگی راوی در دوران کودکی و نوجوانی در قالب شرحی جذاب، جسورانه و گاه طنزآمیز.

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر

        کتاب‌های مرتبط با کتاب مجرم مادرزاد