کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %5
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        یک فنجان آسایش برای پدران

        0 (0)
        قیمت:
        78,000 تومان 74,100 تومان

        مشخصات کتاب یک فنجان آسایش برای پدران

        ناشر
        تعداد صفحات
        389 صفحه
        شابک
        9789642331659
        سال انتشار
        1400
        نوبت چاپ
        1
        قطع
        رقعی
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب یک فنجان آسایش برای پدران

        فریادی ناگهانی و جیغی که گویی دیوارها را سوراخ کرده و از آنها عبور می کرد، دیوار اتاق خواب من را شکافت. غریزه ی حفاظت کننده پدری من با ضربه ای همچون لگد مرا از رختخواب بیرون انداخت که باعث شد با عجله و تلوتلو خوران از هال منزل گذشته و وارد اتاق خواب دخترم بشوم. مطمئن نبودم که انتظار رویارویی با چه چیزی را دارم ولی گمان می کردم هرچه که باشد باید بزرگ و نفرت انگیز باشد و هرآنچه باعث شده بود که فرشته ی کوچک و دوست داشتنی من این گونه فریاد بزند باید موجودی وحشتناک باشد. حتی بیشتر از آن باید ترسناک، دیوسیرت و پلید باشد.

        تصورات گوناگونی تمام ذهن مرا به خود مشغول کرد. شاید شخصی ترسناک از دور پدیدار شده بود- موجودی آدم ربا با لباسی سرخ رنگ که خود را به صورت دلقک های سیرک درآورده و با کفش های بزرگ و مسخره ی خود راه می رفت. حتما باید هنگام بازگشت از مدرسه دخترم را تعقیب کرده باشد و شاید دلیلش هم رایحه ی مطبوع جوجه سوخاری و گوشت کباب کرده و خوش نمکی بود که آن روز مثل همیشه و طبق قراری که پدر و دختر با هم داشتند، نوش جان کرده بودیم و آثار و بقایای آن هنوز روی لب های او باقی مانده بود.

        من فاصله ی بین در اتاق شاهزاده خانم عزیزم و تختخواب او را با یک پرش بلند طی کردم و خود را به کنار او رساندم. صورت و چهره ی دلنشین او کج و کوله شده بود و چشمانش مانند ماه شب چهارده که در آسمان آبی بیرون می درخشید از حدقه بیرون زده و بزرگ شده بود.

        سیل اشک از هر دو سوی گونه هایش روان بود و روی بالش مخملی گرم و نرمش می ریخت. من با شتاب سرم را برای جستجوی چیزی غیرمعمولی به این سو و آن سو چرخاندم و از خود می پرسیدم “پس کجا است آن دلقک مسخره ای که به خود جرات داده و وارد اتاق دختر من شده تا او را برباید؟”

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر

        کتاب‌های مرتبط با کتاب یک فنجان آسایش برای پدران