کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %5
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        1

        عشق و زباله

        0 (0)
        قیمت:
        162,000 تومان 153,900 تومان

        مشخصات کتاب عشق و زباله

        ناشر
        تعداد صفحات
        260 صفحه
        شابک
        9786008987864
        سال انتشار
        1400
        نوبت چاپ
        1
        قطع
        رقعی
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب عشق و زباله

        «عشق و زباله» رمانی است که در چکسلواکی تحت نفود اتحاد جماهیر شوروی اجازۀ انتشار نیافت، اما پس از پایان جنگ سرد.در سال 1989، چاپ و منتشر شد و خیلی زود از آثار پرفروش کشور چک شناخته شد.

        رمان «عشق و زباله» با استفاده از راوی اول شخص مفرد رنج‌ها و چالش‌های هنرمندی منتقد را کندوکاو می‌کند، که در پراگ تحت حکومت کمونیستی مجبور شد به شغل رفتگری رو آورد. کتاب به‌ویژه این موضوع را موردتوجه قرار می‌دهد که چگونه افراد مختلف از طریق تجارب انسانی به هم مرتبط می‌شوند.

        ایوان کلیما برای نوشتن رمان «عشق و زباله» چندین روز عملاً به رفتگری در خیابان‌های پراگ پرداخت. این رمان موفق‌ترین اثر کلیما شناخته می‌شود.

        ِاوا هافمن منتقد معروف «نیویورک تایمز» در مورد «عشق و زباله» می‌نویسد: ««این رمان تجربۀ بودن در حضور نگرشی پخته و سنجیده و ذهنی که به‌راستی در تکاپوی رسیدن به معرفتی در خور موقعیت رایج ماست، در اختیارمان می‌گذارد،.چیزی که در ادبیات داستانی امروزی نادر است.»

        ایوان کلیما بسیار دیر به جامعۀ کتاب‌خوان ایران معرفی شد. او نمایشنامه‌ها و کتب زیادی نوشته است. از میان آن‌ها می‌توان به «روح پراگ» اشاره کرد که اولین ترجمه از آثار او به فارسی است.

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر

        کتاب‌های مرتبط با کتاب عشق و زباله