کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %5
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        استیون هاوکینگ

        قیمت:
        67,000 تومان 63,650 تومان

        مشخصات کتاب استیون هاوکینگ

        ناشر
        تعداد صفحات
        246 صفحه
        شابک
        9789641652588
        سال انتشار
        1400
        نوبت چاپ
        1
        قطع
        رقعی
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب استیون هاوکینگ

        آخرین وداعم با استیون هاوکینگ در کلیسای بزرگ مریم مقدس، ساختمانی پانصد ساله در وسط کمبریج انجام گرفت. مارس ۲۰۱۸ بود. روی یک صندلی نشستم و هنگامی که رد شد، آخرین لحظه ای بود که نزدیکش بودیم. با وجود تابوتی که او را از من و دیگر سوگواران جدا می‌کرد، سرانجام پس از هفتاد و شش سال، در برابر صدمات و چالش های عالم خاکی حفاظش می‌شد. حس کردم دوباره با وی هستم.
        استیون شهرۀ آفاق بود؛ به خاطر شوراندن دنیای فیزیک، به خاطر نوشته‌هایش، و به این خاطر که این همه را با جسمی درهم‌کوفته به انجام رسانید.
        در صفحات این کتاب، از تجارب کاری ام با استیون و دوست‌شدنمان سخن خواهم گفت. امیدوارم باعث تنویر چیزی شوم که او را هم به عنوان فیزیک‌شناس، و هم به عنوان یک انسان شاخص نمود. واقعا او چگونه بود؟ چطور از پس ناخوشی‌اش برآمد و ناتوانی‌اش چه اثری بر اندیشیدنش گذاشت؟ چه چیزی نگرشش به زندگی و به علم را شاخص نمود؟ دستاوردهای اصلی‌اش در علم چه بود و چگونه با تمامی دانش فیزیک همخوانی دارند؟ من در کار با استیون، نمای نوینی از همۀ این پرسش‌ها و از جمله پرسش‌های خودم به دست آوردم که درباره‌شان گمان‌های دیگری داشتم. با یادآوری اوقات مشترکمان و برشمردن فرازهایی از زندگی‌اش، در نظر دارم آنچه را که آموختم با شما در میان نهم.

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر

        کتاب‌های مرتبط با کتاب استیون هاوکینگ