کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        آگاهانه انتخاب کنید

        ناموجود

        مشخصات کتاب آگاهانه انتخاب کنید

        تعداد صفحات
        175 صفحه
        شابک
        9786009280728
        سال انتشار
        1399
        نوبت چاپ
        1
        قطع
        رقعی
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب آگاهانه انتخاب کنید

        افکار همان چیزهایی هستند که زندگی شما را طراحی می‌کنند. همانند آهن‌ربایی که آهن را می‌رباید، افکار آدمی حوادث و وقایع زندگی را به سمت خودش می‌کشاند. افکار در قالب رویاها به حقیقت می‌پیوندد. این یک فعل واقعا آسان و کاملاً سرگرم‌کننده است.

        کافی است بدانید که چه می‌خواهید و آن را در ذهن خود تصور کنید مطمئن باشید که اتفاق می‌افتد. برای نیل به موفقیت عبارات ذهنی را با زبان شاعرانه و سرزنده و شیوا بیان نمایید و بدانید که این یک گام اساسی برای دستیابی هدف روشن در مسیر زندگی به شمار می‌آید. وقتی هر روز پا در راه شروع یک سفر هیجان انگیز می‌نهید، امکانات بی پایان در برابرتان سبز می‌شود. هر اتفاقی می‌تواند بیفتد! در حقیقت مایک دولی چنین رفتار می‌کند او نه تنها ذهن ما را تنویر می‌نماید بلکه جسارت و شجاعت برخورد با واقعیات زندگی را به ما می‌آموزد. او با زبان شوخ و شکر خویش ما را به دنیایی می‌برد که رویاها به حقیقت می‌رسند. زندگی همانی می‌شود که در ذهن پرورده و عینیت می‌یابد.

        کتاب آگاهانه انتخاب کنید به خوانندگان در هر سطح از فهم دانش و رشدیافتگی خوش‌آمد می‌گوید تا آنان بتوانند با آغوش باز به استقبال ماجراهای هیجان‌انگیز زندگی بروند و با شهود انگیزه‌های درونی خود را در راه به دستیابی به وحشی‌ترین رویایشان به کار بندند. مهم‌تر از همۀ اینها، کتاب به ما یادآوری می‌کند چون افکار ما واقعاً به چیزهایی مبدل می‌شوند که سرنوشت ما را رقم می‌زنند، پس آیا بهتر نیست بهترین افکار را برگزینیم؟

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر

        کتاب‌های مرتبط با کتاب آگاهانه انتخاب کنید