کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        کنجکاوی موشکافانه

        0 (0)
        ناموجود

        مشخصات کتاب کنجکاوی موشکافانه

        تعداد صفحات
        272 صفحه
        شابک
        9786227134025
        سال انتشار
        1400
        نوبت چاپ
        1
        قطع
        رقعی
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب کنجکاوی موشکافانه

        کتاب حاضر درواقع به سهم خود، موضعش را در درباره نیروهای کنجکاوی، شــواهد و دلایل مشخص می‌کند. در این کتاب تفسیرهای غیرمنتظره و واقعیت‌های جالب از گزارش‌های تفسیری مجله اکونومیست و نمودارهای روزانه گردآوری شده است. هدف کتاب این است که از طریق یک ســری نمونه‌های جالب، نشــان دهد چگونــه منطق و داده‌ها می‌توانند مکانیسم‌های پنهان جهان را آشکار کنند. چرا تنیس‌بازان فریاد میزنند؟ ارتباط بین آووکادو و جرم چیســت؟ چرا با کمبود شــن مواجه هستیم؟ چگونه «فرکینگ» یا «شکست هیدرولیکی» نرخ تولد را افزایش می‌دهد؟

        هر یک از این سوالات یک داستان پررمزو راز کوچکی است. هر کدام از آنها شما را به چالش می‌کشد تا مانند محققان تفسیر خودتان را داشته باشید. پس از یک یا دو پاراگراف متن، تفســیر میآ‌ید و روشــنگری آغاز می‌شود، یا دقیقا به میزان رضایتبخشی، متوجه می‌شــوید نظریه شما در واقع همان پاسخ درست اســت. علاوه بر این، حالا شما یک جنبه از نحوه عملکرد جهان را بهتر از قبل درک می‌کنید.

        کتاب پیشرو در ده فصل و با تقسیم‌بندی دقیق سعی کرده که تصویری روشن از جهان را پیــش روی مخاطبان قرار دهــد. به‌خصوص فعالان اقتصــادی می‌توانند با مطالعه این کتاب، پاســخ بسیاری از سوالات به ظاهر بدیهی را پیدا کنند. کتاب کنجکاوی موشــکافانه با لحن و زبانی ساده سعی می‌کند مسائل را تحلیل و برای آنها پاسخ پیدا کند.

        لازم به ذکر اســت که موسسه اکونومیست به عنوان یک نهاد معتبر در عرصه تحلیل، مطالعه این سوالات را برای فعتاتن اقتصادی و تحلیلگران مفید ارزیابی کرده اســت.

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر

        کتاب‌های مرتبط با کتاب کنجکاوی موشکافانه