کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %5
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        آیا شما هم به استرس اعتیاد دارید؟

        هفت گام که زنان می توانند برای بازگرداندن شادی و خودانگیختگی به زندگی شان بردارند
        0 (0)
        قیمت:
        55,000 تومان 52,250 تومان

        مشخصات کتاب آیا شما هم به استرس اعتیاد دارید؟

        ناشر
        تعداد صفحات
        280 صفحه
        شابک
        9786005941999
        سال انتشار
        1392
        نوبت چاپ
        1
        قطع
        رقعی
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب آیا شما هم به استرس اعتیاد دارید؟

        آیا شما هم به استرس اعتیاد دارید عنوان اثری است از دبی‌مندل، کارشناس مدیریت استرس و یکی از چهره‌های جهانی برگزارکنندۀ کارگاه‌هایی دربارۀ درمان این معضل و بینانگذار پایگاه اینترنتی www.addictedtostress.com که در آن نویسنده تلاش کرده با معرفی هفت‌گام به زنان کمک کند تا به سمت رهایی از استرس و اعتماد به نفس گام بردارند.

        مندل در مقدمۀ خود بر این کتاب عنوان داشته است هدفش از نوشتن این کتاب کمک به آزادی زنان از فهرست تمام نشدنی کارهای روزانه است و تلاشی است برای ماهر بودن و نادیده نگرفتن حقایق زندگی و تاکید داشته است: اعتیاد به استرس همان سرقت هویت است زیرا ما با این اعتمادمان خوشحالی و خودانگیختگی را از خودمان سرقت می‌کنیم. بسیاری از ما حتی خودمان را نمی‌شناسیم چه برسد به اینکه بخواهیم از رویاهای بی‌تکلف درونمان آگاه باشیم... در این کتاب به شما نشان خواهم داد که چطور برای آنکه اعتیاد به استرس خود را درمان کنید، می‌توانید آن را به یک قدرت مبدل کنید.

        مندل در گام نخست از این کتاب به موضوع آگاهی شخصی به استرس اشاره دارد و آزمونی را برای کشف این پدیده در درون انسان اراده می‌کند. وی در ادامه به موضوع بازشناسی هویت انسانی و راه‌های اجرای آن اشاره داشته و در ادامه به طرح این موضوع می‌پردازد که چگونه می‌توان خودشیفته‌ای معقول بود.

        «بدنی سالم داشته باشید» عنوان چهارمین فصل از این کتاب است که به موضوع سلامت جسمانی برای مقابله با استرس اشاره دارد و پرورش حس شادی و شوخ‌طبعی درونی و روشن شدن موتور احساسات درونی نیز عناوین فصول بعدی آن به شمار می‌رود.

        بازنگری افکار درونی انسان و در نهایت ایجاد تصویری جدید از انسان دو گام پایانی است که مندل در این کتاب به آن پرداخته است.

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر

        کتاب‌های مرتبط با کتاب آیا شما هم به استرس اعتیاد دارید؟