کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %5
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        ساخت برند داستانی

        0 (0)
        قیمت:
        119,000 تومان 113,050 تومان

        مشخصات کتاب ساخت برند داستانی

        تعداد صفحات
        208 صفحه
        شابک
        9786227251586
        سال انتشار
        1400
        نوبت چاپ
        1
        قطع
        رقعی
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب ساخت برند داستانی

        اگر برای معرفی شرکت یا محصولات و خدمات از واژه‌های نادرستی استفاده شود، هیچ کس خرید نمی‌کند و کوشش‌هایی که بدین شکل انجام می‌گیرد، علاوه بر شکست، برای صاحبان کسب‌وکار و مشتریانشان هزینه‌های گزاف و بی‌شمار در پی دارد. فرایندی که در این کتاب پرفروش معرفی شده، راهکاری اثبات شده برای دستیابی رهبران سازمان‌ها به اهداف کسب‌وکارشان را ارائه می‌دهد. با این روش (ایجاد ارتباط با مشتری)، بیشترین مزیت رقابتی برای مخاطبان فراهم می‌شود و راز کمک به مشتریان در درک مزایای جذاب استفاده از محصولات، ایده‌ها یا خدمات فاش می‌گردد.
        نویسندۀ پرفروش نیویورک تایمز، دونالد میلر، از هفت عنصر عمومی داستان‌های قدرتمند استفاده می‌کند تا در این کتاب به خوانندگان بگوید که چگونه می‌توانند ارتباطات خود با مشتریان و رشد کسب‌وکارشان را به طرز چشمگیری بهبود بخشند. شیوۀ ارائه‌شده در کتاب، این هفت عنصر عمومی که واکنش مثبت همۀ انسان‌ها را در پی داشته، دلیل واقعی خرید توسط مشتریان، چگونگی ساده‌سازی پیام تبلیغاتی برند به گونه‌ای که برای مردم قابل درک باشد و شیوۀ ایجاد موثرترین پیام برای وب‌سایت‌ها، بروشورها و شبکه‌های اجتماعی را به خوانندگان آموزش می‌دهد.
        مطالب مفید موجود در کتاب ساخت برند داستانی برای گستره وسیعی از مخاطبان کاربرد دارد. خواه مدیر بازاریابی شرکتی بزرگ باشید، یا مالک کسب‌وکاری کوچک، گردانندۀ دفتر اداری یا هنرمند و فریلنسر، با خواندن این کتاب شیوۀ معرفی خودتان، کاری که انجام می‌دهید و ارزش بی‌نظیری که برای مشتریانتان به ارمغان می‌آورید برای همیشه دگرگون می‌شود.

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر

        کتاب‌های مرتبط با کتاب ساخت برند داستانی