کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %5
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        قانون طبیعی

        مقدمه ای بر فلسفه ی قانون
        قیمت:
        136,800 تومان 129,960 تومان

        مشخصات کتاب قانون طبیعی

        ناشر
        تعداد صفحات
        456 صفحه
        شابک
        9786227620061
        سال انتشار
        1400
        نوبت چاپ
        1
        قطع
        رقعی
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب قانون طبیعی

        مقدمه‌ای بر فلسفه قانون، که هنوز هم جز کتاب‌های کلاسیک موضوع شناخته می‌شود، برای اولین بار در سال ۱۹۵۱ در مجموعه «فلسفه » به ویراستاری پروفسور اشتفان کورنر توسط کتابخانۀ هاچینسون لندن چاپ و تا سال ۱۹۶۹ نه بار تجدید چاپ شد.

        در سال ۱۹۷۰ دانترو با افزودن سه مقاله ویرایش دوم کتاب را منتشر کرد. درسال ۱۹۹۴ حقوق نشر کتاب از انتشارات هاچینسون به انتشارات ترنس اکشن آمریکا واگذار شد. این ناشر با آوردن مقدمه‌ای جدید توسط ندرمن آن را چاپ کرد. این انتشارات خود بعداً به انتشارات رتلچ پیوست. در سال ۲۰۱۷ رتلچ کتاب را باز نشر داد. ترجمۀ این کتاب از همین نسخه است که البته متن اصلی آن با نسخه ۱۹۷۰ تفاوتی ندارد.

        برای کسی که با موضوع قانون، فلسفۀ قانون و ارتباط آن با اخلاق و فلسفۀ اخلاق آشنا نباشد، خواندن این کتاب کار آسانی نیست. بنابراین ما تلاش کرده‌ایم که در طول کتاب با افزوده‌هایی موضوع را تا آن‌جا که حجم کتاب اجازه می‌دهد وضوح ببخشیم و آشناتر سازیم.

        بنابراین قصد نداریم در این مقدمه با تفاسیر خودمان ذهن خوانندۀ ناآشنا را منحرف سازیم. اما از تذکر یک نکته نمی‌توانیم درگذریم. و آن نکته این است که مؤلف در چندین جای کتاب (مثلاً صص ۶۹ و ۱۱۴) به ظهور انسان جدید و دنیای جدید اشاره می‌کند و چون این کتاب ماحصل سخنرانی او در دانشگاه است و مخاطبینش استادان و دانشجویان، لزومی نمی‌بیند در مورد چگونگی این تغییر توضیح دهد.

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر

        کتاب‌های مرتبط با کتاب قانون طبیعی