کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %5
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        تا به آخر با هیتلر

        0 (0)
        قیمت:
        179,000 تومان 170,050 تومان

        مشخصات کتاب تا به آخر با هیتلر

        تعداد صفحات
        232 صفحه
        شابک
        9786222540777
        سال انتشار
        1400
        نوبت چاپ
        1
        قطع
        رقعی
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب تا به آخر با هیتلر

        هاینتس لینگه ده سال به آدولف هیتلر خدمت کرد، از ۱۹۳۵ تا هنگام مرگ پیشوا در می ۱۹۴۵، در پناهگاه زیرزمینی برلین. او یکی از آخرین افرادی بود که پناهگاه را ترک کرد و هنگام خودکشی هیتلر نگهبانی از در را به عهده داشت. لینگه در سال‌ها‌ی خدمت خود مسئول رسیدگی به همۀ کارهای شخصی هیتلر بود و دائماً در کنارش حضور داشت. او ادعا می‌کند که در طی آن سال‌ها فقط اوا براون از او به هیتلر نزدیک‌تر بود.
        لینگه با حکایت‌ها و اظهارنظرهای زیادی جریان روزمرۀ خانۀ هیتلر را به تصویر می‌کشد، از جمله عادت‌هایش در غذا خوردن، نقطه‌‌ضعف‌های کوچکش، علائقش، حس شوخ‌طبعی‌اش و زندگی خصوصی‌‌اش با براون. لینگه باور داشت که سگ هیتلر نزدیک‌ترین هم‌دمش بود. بعد از جنگ در مصاحبه‌ای گفت: «امضا کردن حکم اعدام یکی از افسران حاضر در خط مقدم برایش آسان‌تر بود از اینکه خبر بدی دربارۀ سلامتی سگش بشنود.»
        لینگه در تا به آخر با هیتلر در چند مورد (از جمله سوءقصد اشتوفنبرگ در جولای ۱۹۴۴) گزارش عینی ممتازی از وقایع به دست می‌دهد. همچنین دربارۀ اعضای برجستۀ حلقۀ نزدیکانِ هیتلر (مانند هس، بورمن و ریبن‌تروپ) شرح‌حال مختصر و مفیدی ارائه کرده است.

        «ترس‌آور و در عین حال مسحورکننده ... خوراک کسانی که دوست دارند زندگی روزمرۀ یکی از هیولاهای تاریخ را از نمایی نزدیک‌ ببیننند.»

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر

        کتاب‌های مرتبط با کتاب تا به آخر با هیتلر